TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-2-2009
|
16-2-2009 19:18:29
Lap! Weeral reclame!!!!! Grrrr.....
|
|
Kelly
18-7-2009
|
16-2-2009 21:48:39
Hou u maar klaar voor de rekening!!
|
|
Katrien
22-8-2009
|
16-2-2009 22:16:55
Als je dan toch doorverwijst naar een website dan kan je er misschien ook voor zorgen dat er iets deftigs op staat. En als er dan iets te zien is blijft nog altijd de vraag waar de hilariteit blijft.
|
|
sarah
17-5-2008
|
17-2-2009 7:27:11
groot gelijk katrien! Ik zie er de lol ook niet van in... zelfs na het op you tube te zien
misschien grappig op een boerenbruiloft ofzo... maar vind er geen bal aan!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-2-2009 14:31:37
Een trouwfeest draait toch rond het trouwkoppel en toch niet rond zo enkele idioten die onozel staan doen???
|
|
Ans
|
17-2-2009 14:43:50
De bedoeling van deze video opname is om de daggasten op te nemen op film en dan 's avonds deze film af te draaien aan het begin van het feest. Gegarandeerd lachen, gieren en brullen!!!
|
|
sarah
17-5-2008
|
17-2-2009 15:30:38
lachen gieren en brullen???????? bleiten zou ik doen als iemand zoiets op mijn trouw zou verzinnen
|
|
Ans
|
17-2-2009 15:33:24
Ik denk inderdaad dat dit niets is voor mensen zonder gevoel voor humor...........
|
|
Valérie
3-12-2009
|
17-2-2009 19:08:27
ik denk vooral dat dit een forum is voor trouwers die geen nood hebben aan zulke reclame... als je op zo een manier jeelf moet verkopen wil dat zeggen dat je echt je klanten moet ronselen. een deftige firma zou eveneens de forumgebruikers niet beledigen. dit zegt genoeg over jullie werkservice
|
|
Ann
21-2-2009
|
17-2-2009 22:35:02
voila sarah, nu weet je het he! Jij hebt gewoon geen humor! hihi...
|
|
sarah
17-5-2008
|
18-2-2009 6:40:38
haha ja dat is waar ann!!! Gewoon GEEN humor...
Mijn Iq zal dan misschien wel hoger liggen van mensen die zich bezig houden met zo'n flauwekul te verkopen op het internet.
|
|
Ans
|
18-2-2009 10:02:24
Wie is er hier begonnen met negatief te doen tegen mensen die op een eerlijke manier proberen hun geld te verdienen?
|
|
sarah
17-5-2008
|
18-2-2009 10:09:23
eerlijk? heb je hier advertentiekosten betaald...
|
|
Ans
|
18-2-2009 10:11:49
Nee, schijnbaar is dat niet nodig, dus maak ik daar gebruik van. Maar ik snap eigenlijk niet waar jullie je allemaal zo druk om maken. Wij hebben heel veel succes met ons totale pakket entertainment voor bruiloften, dus ik doe toch niets verkeerd om daar melding van te maken? Als jullie het niet leuk vinden wat wij doen, dat ik jullie goed recht, maar dan hoef je toch niet gelijk zo negatief te zijn?
|
|
W.
28-8-2010
|
18-2-2009 12:56:52
Beste Ans,
wat u schijnbaar niet nodig acht, staat duidelijk gestipuleerd in de gebruiksvoorwaarden van dit forum: Het forum mag enkel gebruikt worden om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website mogen het forum gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker. Niet betalende handelaars die reclameberichten plaatsen op het forum zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht. Onder reclameberichten wordt verstaan elk bericht die producten en / of diensten promoot, ongeacht of deze gratis dan wel betalend aangeboden worden of worden aangeboden door een vzw, inclusief het plaatsen van een hyperlink naar of het verwijzen naar websites met een commercieel karakter. WijTrouwen.com zal melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
Dit staat trouwens duidelijk te lezen wanneer u een bericht post (onder het veld waar u uw vraag heeft ingetypt. Getiteld: Gebruik van het forum.) Daaronder staat zelfs "Door op verzenden te klikken, aanvaardt u onze gebruiksvoorwaarden".
Hieruit kan u dus duidelijk afleiden dat u ten onrechte gebruik heeft gemaakt van dit forum voor het aanprijzen van uw diensten. Het feit alleen al dat u ogenschijnlijk zo gemakkelijk over kleine lettertjes heen leest, is niet de beste reclame voor uw zaak...
|
|
isabelle
16-9-2009
|
22-2-2009 23:14:01
voila!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|