Terug naar overzicht
Wij hebben in de kaarsgieterij de doopkaars van onze zoon gekocht in oktober. Super vriendelijke mensen, de kaars was tip top in orde. Wij gaan nu in dezelfde stijl onze huwelijkskaars bestellen.Je kan op internet op de webwinkel al heel veel zien... GroetjesHeidi
Wij zijn mijn verlovingsring gaan kiezen in Fabrigold in kortrijk. Wij waren supertevreden! Super veel keuze, je kiest zelf de zuiverheid e.d. van de diamanten, ze hebben ontzettend veel keuze. Veel meer dan bij een juwelier. Onze trouwringen gaan we daar zeker ook halen.
ik heb vorige week mijn kaars ontvangen, precies volgens afspraak en op tijd, gewoon besteld via internet, een aanrader!joke25042009
Wij hebben onze trouwringen in Fabrigold Brugge besteld en ik ben ook zeer tevreden. Ze zijn niet extreem goedkoop, maar je kan alles volgens je eigen smaak doen. Wij hebben zo een combinatie van 3 ringen gekozen, bv in zo'n goud, wel of niet bewerkt en een groefje aan de zijkant en niet pal in het midden... dat ging allemaal perfect. Binnen de drie weken mochten we ze ophalen!Groetjes en succes!Rebecca27/06/09
Ga eens een kijkje nemen voor uw huwelijkskaars bij Joka dit is bij De wijngaard Begijnhof 24 8000 Brugge.Voor trouwringen hebben wij gekozen bij juwelier Eversen in Assebroek. Je kan erbij zijn als ze de ringen maken.