Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fabrigold en kaarsengieterij Brugge

16-2-2009 14:42:13
hallo iedereen,

Wij gaan volgende week woensdag gaan kijken voor onze ringen bij Fabrigold in Brugge en naar de kaarsengieterij in Brugge.
Heeft er daar iemand zijn ringen of zijn kaars er besteld?
Alle reacties zowel negatief als positief zijn meer dan welkom.

groetjes Daisy
25/09/2009

daisy
25-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2265

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik16-2-2009 15:48:53

Wij hebben in de kaarsgieterij de doopkaars van onze zoon gekocht in oktober. Super vriendelijke mensen, de kaars was tip top in orde. Wij gaan nu in dezelfde stijl onze huwelijkskaars bestellen.
Je kan op internet op de webwinkel al heel veel zien...

Groetjes
Heidi

katelijne

Meld misbruik16-2-2009 16:38:01

Wij zijn mijn verlovingsring gaan kiezen in Fabrigold in kortrijk. Wij waren supertevreden! Super veel keuze, je kiest zelf de zuiverheid e.d. van de diamanten, ze hebben ontzettend veel keuze. Veel meer dan bij een juwelier. Onze trouwringen gaan we daar zeker ook halen.

joke
25-4-2009
 Meld misbruik16-2-2009 21:29:16

ik heb vorige week mijn kaars ontvangen, precies volgens afspraak en op tijd, gewoon besteld via internet, een aanrader!

joke
25042009

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik17-2-2009 8:44:18

Wij hebben onze trouwringen in Fabrigold Brugge besteld en ik ben ook zeer tevreden. Ze zijn niet extreem goedkoop, maar je kan alles volgens je eigen smaak doen. Wij hebben zo een combinatie van 3 ringen gekozen, bv in zo'n goud, wel of niet bewerkt en een groefje aan de zijkant en niet pal in het midden... dat ging allemaal perfect. Binnen de drie weken mochten we ze ophalen!

Groetjes en succes!

Rebecca
27/06/09

Suzanne

Meld misbruik18-2-2009 14:14:51

Ga eens een kijkje nemen voor uw huwelijkskaars bij Joka dit is bij De wijngaard Begijnhof 24 8000 Brugge.Voor trouwringen hebben wij gekozen bij juwelier Eversen in Assebroek. Je kan erbij zijn als ze de ringen maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...