Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij Koonings

16-2-2009 16:16:49
Hallo iedereen

Even een vraagje...is er al iemand bij Koonings in Nederland geweest?
Zijn ze duurder dan hier in België? (suitekledij Linea Raffaelli). Ik heb namelijk nog een kortingsbon van € 100 van hen, maar weet niet of het de moeite is om tot daar te gaan.

jessie
31-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1087

Lut

Meld misbruik16-2-2009 21:22:17

Ikzelf ben er nooit geweest, maar een kennis van me wel en zij had een trouwkleed van Linea Raffaelli. Ze zei me dat het € 200 goedkoper was in Nederland dan hier, dus ik denk wel dat het de moeite loont!

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik17-2-2009 8:44:31

Hoi,

Ik ben eens gaan kijken uit curieusiteit en omdat het precies is dat elke jurk die er bestaat bij hen te vinden is. Ik was wel teleurgesteld, ik moet wel zeggen dat ik toekwam op wisseling van collecties en boven was het precies een h&m op de 5de dag van de koopjes en de nieuwe collectie hing nog volledig ingepakt in een kamertje van 5 op 5, waar je met drie bruidjes tegelijk ingepropt werd. Ik was op zoek naar de nieuwe linea raffaelli en niemand kon mij zeggen waar die hing en of hij er wel was.
Ik denk dat wij op een half uurtje terug buiten waren.
Uiteindelijk heb ik mijn kleedje in couture Ann gekocht vlak aan mijn deur.
Die 200 euro dat je mss uitspaart verrij je wel aan benzine als het een eindje is, want je moet toch rekenen op nog eens 2 keer over en weer rijden.

Groetjes
Kim

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik18-2-2009 14:01:59

Dag Jessie,
ik heb zelf mijn jurk en mijn 2 bruidsmeisjes hebben daar ook alles gevonden, fantastische service !!! Het is echt de moeite om tot daar te gaan MAAR je maakt echt best een afspraak.
Veel plezier, ik vond het er echt heerlijk !
Nathalie
04/04/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...