Terug naar overzicht
Ikzelf ben er nooit geweest, maar een kennis van me wel en zij had een trouwkleed van Linea Raffaelli. Ze zei me dat het € 200 goedkoper was in Nederland dan hier, dus ik denk wel dat het de moeite loont!
Hoi,Ik ben eens gaan kijken uit curieusiteit en omdat het precies is dat elke jurk die er bestaat bij hen te vinden is. Ik was wel teleurgesteld, ik moet wel zeggen dat ik toekwam op wisseling van collecties en boven was het precies een h&m op de 5de dag van de koopjes en de nieuwe collectie hing nog volledig ingepakt in een kamertje van 5 op 5, waar je met drie bruidjes tegelijk ingepropt werd. Ik was op zoek naar de nieuwe linea raffaelli en niemand kon mij zeggen waar die hing en of hij er wel was.Ik denk dat wij op een half uurtje terug buiten waren.Uiteindelijk heb ik mijn kleedje in couture Ann gekocht vlak aan mijn deur. Die 200 euro dat je mss uitspaart verrij je wel aan benzine als het een eindje is, want je moet toch rekenen op nog eens 2 keer over en weer rijden.GroetjesKim
Dag Jessie,ik heb zelf mijn jurk en mijn 2 bruidsmeisjes hebben daar ook alles gevonden, fantastische service !!! Het is echt de moeite om tot daar te gaan MAAR je maakt echt best een afspraak.Veel plezier, ik vond het er echt heerlijk !Nathalie04/04/2009