Terug naar overzicht
Je moet eens kijken op paly.be is wel van Limburg maar komt overal. Vraagt 425 EUR en komt de hele dag en maakt ook de layout voor een fotoboek. Zeker een aanrader!
er is hier idd over dit een vraag gestald waaronder ook door mijzelf.ik had een zeer goedkopen gevonden, maar die veranderd zijn prijs tegen de dag dat ik trouw. misschien als je mijn vraag terugvind kan je daar tussen zoeken
hallo wij trouwen 1 week voor jullie en nemen jeff celen hij doet dit als bijberoep vraagt 500 € en blijft tot 1 uur na de openingsdans maar of hij nog vrij zal zijn ? wij hebben hem geboekt van vorig jaar al want als je op deze site rondkijkt zal je zien dat hij heel gevraagd is en als je foto s van hem wilt zien moet je eens op pixagogo gaan en dan jeff celen intikken,nog veel geluk met de verdere voorbereidingen,sabrina
Hallo, wij hebben de mensen van huwelijksstudio uit Lier.(www.huwelijksstudio.be ) zij werken met verschillende pakketten. Ik geloof dat het goedkoopste pakket 450 euro is maar dan heb je geen album. Wij betalen 800 euro maar hebben wel een album met ongeveer 120 foto's in. Je kunt zo zelf beslissen hoe duur je het maakt en wat je nog extra wil. Nog veel plezier met de zoektocht.