TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
21-3-2009
|
16-2-2009 18:42:29
bij Tsjari in Breda hebben ze veel keuze; vriendelijke behulpzame dame.je kan alvast eens op de site kijken! groetjes, Ilse
|
|
Ann
21-2-2009
|
16-2-2009 19:13:51
Ok, Marijke... niet het meest origineel antwoord, maar heb je al eens al een schoenenwinkel gedacht? :D Ik weet niet wat je juist zoekt, maar heb al gezien dat er veel wit zit in de zomercollectie. Ik zou dus eerst toch eens in een gewone schoenenwinkel gaan kijken, want als ik hier de prijzen lees van bruidswinkels, keert mijn maag om!
Veel succes!
Ann (21-02-09)
|
|
patricia
26-7-2008
|
16-2-2009 19:34:45
ik kocht mijn schoenen bij Carmi in Zemst.En ze hebben geen minuut gekneld of pijn gedaan! :-) Mss nog effe wachten op de volledige collectie. Groetjes, Patricia
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-2-2009 19:46:46
ik vind trouwschoenen ook niks.. ik heb uiteindelijk laarzen van nicky van kets gekocht.
maar als ik die niet had, zou ik ook voor gewone schoenen zijn gegaan
misschien van loock in zandhoven??
|
|
s
1-6-2007
|
16-2-2009 20:15:48
Zelfde antwoord als Ann. Gewone reguliere schoenwinkels afschuimen tot je je goesting hebt gevonden. Je kan ook trouwwinkels afschuimen.
In leuven heb je Buffalo (bufalo?) op de bondgenotenlaan, in de buurt van Fnac. Da's meer op het begin van de bondgenotelaan. Naar het einde toe heb je ook nog een twee-tal toffe schoenwinkels. Naam ken ik niet. Beiden in de buurt van de Kinepolis, maar dan aan de andere kant van de bond.
Op de Diestestraat heb je ook een paar leuke schoenwinkels en daarnaast nog een 5-tal goedkopere ketens zoals shoe in de box, Etam, C&A, Hush puppies, Mano,...
Op de mechelsestraat heb je een heel chique (dure) schoonwinkel op de hoek met pareltjes die makkelijk 300 euro kosten, maar beetje verder heb je Mertens.
Carmi in Korbeek lo is op de Tiensesteenweg. http://www.carmi.be/korbeeklo.html
Op de vismarkt heb je een bruidswinkel Linx (ofzoiets), al dacht ik dat die niet zoveel schoenen hadden. (gehoord van een collega)
|
|
Wendy
16-5-2009
|
16-2-2009 20:49:46
Hey Marijke,
Ik heb mijn schoenen ook bij Tsjari in Breda gekocht. Ze zijn van het merk Rainbow en die kan je nadien laten kleuren. Zo is het toch geen weggegooid geld hé.
groeten, Wendy 16 mei
|
|
Wendy
16-5-2009
|
16-2-2009 20:49:48
Hey Marijke,
Ik heb mijn schoenen ook bij Tsjari in Breda gekocht. Ze zijn van het merk Rainbow en die kan je nadien laten kleuren. Zo is het toch geen weggegooid geld hé.
groeten, Wendy 16 mei
|
|
Katrien
22-8-2009
|
16-2-2009 22:05:28
Bij avance heb ik er ook gezien. Ik heb mijn gekocht bij H&M voor 12,5 EUR. Beige ballerina's met een strikje. Voor mij ideaal en ze zijn er nog dus als je passeert...
|
|
Saskia
12-8-2005
|
17-2-2009 10:25:02
Hallo Marijke, ik vond laarsjes bij Van Loock in Zandhoven. Er was daar ook heel wat keuze... Het is wel een tijdje rijden, maar het loont wel de moeite
|
|
Annelies
17-4-2009
|
17-2-2009 12:19:07
Er zijn hele leuke witte laarsjes in de zomercollectie dit jaar, die vind je bij elke schoenenwinkel nu. Als je "echte" trouwschoenen wilt, kan ik je het merk Rainbow Club echt wel aanraden, en die kan je nadien laten kleuren om verder als gewone schoenen te dragen :)
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
18-2-2009 7:59:57
Ik heb mijn schoenen in 't Fabriekske in Gent gekocht, een groothandel. Er waren nog niet veel modellen uit van de zomercollectie, daar was ik in januari nog een beetje te vroeg voor. Maar er zitten inderdaad heel wat witte bij in de nieuwe collectie. Ik heb ook redelijk gewone schoentjes, toch elegante, maar dat ik kan doordragen. Ze kostten iets van 60 euro. Inderdaad 'walgelijk' hoeveel typische bruidsschoenen kosten en ze zijn zodanig typisch dat je niet de neiging hebt om ze door te dragen hé...
Succes! Maar ik zou me er geen zorgen over maken, je vindt er zeker in eerder gewone schoenwinkels en je hebt het voordeel dat witte schoentjes weer in de mode zijn!
Groetjes,
Rebecca 27/06/09
|
|
Nele
28-2-2009
|
18-2-2009 13:04:34
Ik heb zelfs geen nieuwe schoenen moeten kopen! Toevallig waren de schoenen die ik bij t passen aanhad, geweldig bij het kleedje van mijn keuze... Ze waren nog redelijk nieuw en heb ze sindsdien niet meer aangehad... de zooltjes een beetje laten oplappen... en hop, ik heb leuke én makkelijke schoentjes voor mijn trouw! Een gewone schoenwinkel, zou ik je aanraden! In de zomercollecties moet je zeker iets leuks moeten vinden! groetjes, Nele
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
20-2-2009 15:21:45
misschien nog een tip, maar is een beetje afhankelijk van de kleur van je jurk: al eens aan zilver gedacht?? gaat prachtig onder een witte jurk en je zal ze veel gemakkelijker achteraf nog eens dragen op een mooie jeans dan witte 'echte trouwschoenen'
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|