Terug naar overzicht
Hoi Stefanie,Wij hebben zelf doosjes gemaakt (van bij AVA) en in elk doosje een fortune cookie gestoken. Zo krijgt iedereen een wens mee naar huis. :) In totaal heeft dit alles ongeveer 120 euro gekost voor 140 doosjes.Groetjes,Ann(21-02-09)
Hey Stefanie,Wij hebben bij Ava doosjes gekocht en suikerboontjes in de vorm van hartjes.xxxCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
wij hebben mini pralinedoosjes van leonidas gegeven. was ook niet zo gek duurwe hebben voor de kindjes roosjes in snoep laten maken. 0,75 centwas ook echt zo ingepakt als een roosje
Wij gaan nadien een foto opsturen.Ikzelf vind het spijtig als ik geen huwelijksfoto heb van een koppel waar ik naar de trouw van geweest ben.Dus niks de avond zelf, maar X aantal weken later...GroetjesMarieke
Wij geven een plak chocolade mee (zijn we allebei zot van) met een foto van ons op (geen trouwfoto), de datum en "Bedankt" op de wikkel gedrukt. Ik weet niet van waar je bent, maar het komt van een winkel in Lummen dacht ik.
hallo,wij hebben via kapaza suikerbonen gekozen/besteld in een originele organza verpakking kost 1,15€ per stuk is in de kleuren van onze tafels/uitnodiging. foto's geef ik achteraf op een rustig moment...
Hoi, wij geven drie theelichtjes die ik zelf heb versierd met servetten. De kaarsjes hebben we gekozen voor de betekenis een nieuw begin.Als jezelf een beetje creatief bent kan je het heel gemakkelijk maken en het kost je bijna niets. anders moet je eens google op serviettechnieken.Veel succes