Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik word zot van het vervoer

16-2-2009 19:45:54
Ik kan maar geen betaalbaar vervoer vinden voor met onzen trouw. Ik word er gewoon zot van, alles zit al direct rond de 600euro en voor in totaal misschien maar 5km te rijden vind ik dit veel te veel geld. Help, heeft er iemand betaaldbare ideetjes?
Hoe lossen jullie dit op?

Ik had eerst al gezegd van maar 1 auto te nemen, maar dan zitten we met het probleem dat we voor de suite parking moeten hebben en is niet simpel op een zaterdag in herentals...

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 442

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-2-2009 19:48:59

echt waar... vraag gewoon iemand met een mooie auto uit de familie of vriendenkring

het is echt weggegooid geld!!!!

voor parkeerplaatsen moet je niet inzitten. het gemeentehuis reserveert plaatsen voor trouwers als je dat vraagt

Daisy

Meld misbruik16-2-2009 19:55:59

ja zo denk ik er ook over, maar mijn moeder heeft liever dat ze haar voor de deur afzetten. Ik ben al kwaad geworden en kheb al gezegd dat zij het dan maar moet betalen, maar amaai...

Ik geef die 600euro meer liever aan de huwelijksreis of ons huisje.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-2-2009 19:57:25

Wij hebben ons een heel mooie Minicooper Cabrio gehuurd. 180 euro/dag. Iedereen vond het eigenlijk wel een tof idee, een keer iets anders! en mooi voor onze foto's!
Groetjes,
Patricia

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-2-2009 19:58:24

Nog effe zeggen dat de rest ook met eigen vervoer is meegereden.
Patricia

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik16-2-2009 21:24:59

hey,

waarom zoveel geld uitgeven aan auto's? De meeste mensen hebben er toch al 1 dus die geraken er zo ook wel... Als je echt graag iets wilt hebben kun je toch iets kleins voor jullie 2 huren en de andere auto's versieren? Wij gaan gewoon de auto van onze getuige (hij rijdt) mooier versieren en de anderen een lintje. Om het probleem van het aantal plaatsen op te lossen, laten we de mensen bij ons thuis komen en dan verdelen we ze over een paar auto's... zo moeten de ouders trouwens ook zelf niet rijden maar kunnen ze zich laten rijden door jongere familie of vrienden...

veel succes in je zoektocht!

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik16-2-2009 22:02:13

Zoveel geld zou ik ook niet willen uitgeven. Kan je geen auto's bij elkaar zoeken in de buurt. Je staat er van te kijken hoe graag mensen rijden. Er zijn toch zoveel mensen met een mercedes of zo. Stap er op af en vraag het gewoon. Charmeer die mens een beetje, stoef zijn auto de lucht is en je moet eens weten hoe snel dat gaat. En als je vraagt wat ze er voor willen zeggen ze nog meestal dat ze hier niet voor betaald willen worden. Nodig ze uit op de receptie en klaar is kees.
Doen, doen, doen!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik16-2-2009 22:51:10

Daisy,

Wij gaan met de huifkar naar het 2km verdere gemeentehuis... Is dit geen oplossing.

We betalen 150 euro voor 3uurkes.

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Tom

Meld misbruik16-2-2009 23:17:00

Dag Daisy,

Stuur me eens eenmailtje met de details van de trouwdag en voor hoelang je de wagen ( een witte hummer limousine waar je met 8 personen comfortabel in kan zitten) nodig hebt. Ik maak voor jou een vrijblijvende offerte.

Met feestelijke groeten,
Tom Renders
TheLimo.be
info@thelimo.be
0475/64.30.91

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik17-2-2009 3:47:29

Hey,
Je kan ook altijd bij de politie eens navragen wat het kost om daar vlakbij een parkeerverbod te vragen, net zoals je doet als je plaats nodig hebt voor je verhuiswagen.Dan is dat voor de volledige dag gereserveerd! en kan iedereen met zijn eigen wagen gaan.

Groetjes

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik17-2-2009 8:39:04

Hoi,

Wij hadden ook dit probleem en wilden geen miljoenen geven aan vervoer, maar wilden toch graag iets doen dat toch iets of wat speciaal was. We hebben een Limo gehuurd en hier kan 8 man in (wij, mijn ouders, zijn ouders, getuigen en bruidsmeisje past er vast nog wel in). Het is ook voor de ouders een verrassing. Wij betalen 320 euro enkel nog een kilometervergoeding maar daar kan je bijna nergens onderuit en het is ook niet dat het 100 km is dat we gaan doen :)

Groetjes
Kim

SVEN
12-9-2009
 Meld misbruik17-2-2009 11:28:55

Wij hebben nagevraagd bij mensen die een oldtimer hebben als "hobby", eens via internet zoeken naar een club van oldtimers en daar vragen. Die mensen willen dat vaak doen voor een klein prijsje.
Veel succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-2-2009 14:27:49

Wij gaan ook met de huifkar!

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik17-2-2009 16:30:56

Wij zitten met het zelfde probleem... en we zoeken enkel maar een bruidswagen! De suite gaat gewoon in eigen auto's komen en wij zorgen voor lintjes voor iedereen. We moeten wel een eindje rijden, van Affligem naar Heusden, maar het is schandalig wat sommigen durven vragen voor een bruidswagen! We zijn dol op jaren 50-60 wagens, en die zijn blijkbaar duur... :(

reinhilda

Meld misbruik18-2-2009 20:09:14

Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze hele mooie oldtimer bussen. Er zijn 30 tot 32 plaatsen op zo'n bus. Ze rijden voor een vaste prijs de ganse ceremonie. Parkeerprobleem opgelost en de sfeer zit er dadelijk in.

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik23-2-2009 13:26:17

Hey Daisy
Wij hebben het zo opgelost: in de kennissen- en familiekring van mijn schoonfamilie zijn er heel wat liefhebbers van alfa romeo. Wij gaan aan hen vragen of ze willen voorrijden in de suite (zo hebben we een karavaan van wagens van hetzelfde merk), heel mooi voor de foto's!
Voor de bruidswagen gaan we kijken voor een oldtimer. Daar weet ik wel de prijs nog niet van.
Succes!
groetjes

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik25-2-2009 14:06:41

Hei Daisy,

'k weet niet of het jullie iets zegt, maar wij hebben een huifkar ingehuurd. Er kunnen 25 personen op en de prijs was €185, dus goed te doen. Enkel de versieringen / bloemen moeten we zelf regelen, maar dat vind ik niet erg, want dan is het zoals we zelf willen...

Groetjes
Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...