TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
24-10-2009
|
17-2-2009 18:57:34
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Ik weet niet of zij ook op vrijdag kan komen maar je kan het haar natuurlijk altijd vragen. Haar mail is idewulf@yahoo.com
|
|
Joke
25-4-2009
|
18-2-2009 14:56:49
Tss... voor mij nog 66 dagen en ik moet nog beginnen aan de viering... dacht te genieten van de voorbereidingen, maar echt veel te druk :-(
Enfin, wat muziek betreft: bij ons zingt het Kathedraalkoor Hasselt. Hoeft niet altijd superklassiek te zijn hoor, hebben een uitgebreid repertoire (wel geen covers van Clouseau ofzo, als je dat zoekt gaat het dus niet) en je kan altijd zelf suggesties doen.
|
|
christel
20-5-2010
|
3-3-2009 18:09:48
Dag Nele, wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden Davy Valerio met zijn pianist op ons huwelijksmis. Die zijn uit lommel, wij vonden ze geweldig. iedereen heeft geweend in de kerk die hebben een website www.davyvalerio.be groetjes en veel succes Christel
|
|
veerle
15-7-2009
|
11-3-2009 0:11:13
Dag Nele,
Ben je nog op zoek naar muziek? Ik woon in Overpelt en ben de helft van een akoestisch gitaarduo, ga zelf ook trouwen in augustus. Moest je interesse hebben, laat gerust horen!
Groetjes, Veerle
|
|
Kris
|
5-5-2009 12:27:49
Beste Ellen,
Wij zijn nog vrij op 04/09/09. Wij verzorgen zowel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Onze 2 basisbezettingen voor een viering/ceremonie zijn:
- piano, zang en gitaar - piano, zang en viool
Wij hebben steeds (professionele, conservatoriumgeschoolde) reservemuzikanten van hetzelfde niveau ter beschikking, waardoor een "afzegging" bij ons niet gebeurd. Verder zijn àlle liedjes voor een ceremonie vrij te kiezen.
Voor meer informatie, een vrijblijvende offerte, of ons live te beluisteren, mag je ons steeds contacteren,
Vriendelijke groeten en nog veel succes met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|