Terug naar overzicht
Hoi Nicky,Ik trouw over 4 dagen en mijn kleed komt van bij Chrandels. Ik ben natuurlijk geen naaister of zo... maar op mijn kleed is niks aan te merken. De winkel is niet erg groot, en niet alles vond ik mooi. Maar als je goed rondkijkt, hangen er pareltjes tussen. Nog 1 goede raad: pas ook de dingen die je niet meteen ziet zitten! Moest ik alleen zijn gegaan, had ik nooit de jurk gepast waar ik zaterdag in trouw!Nog veel succes,Ann(21-02-09)
Hey Nicky,Wat leuk dat je waarschijnlijk in het rood gaat trouwen! Zou ik ook graag willen, maar mijn verloofde is daar niet over te spreken.Bij le chapeau in Bree heb ik nochtans een prachtige rode jurk aangehad...geen idee van welk merk.Ben ook bij Pereboom in Maastricht geweest en daar hebben ze mij ook goed geholpen. Ze hebben veel keuze en laten je tot vervelens toe passen ;-) Mijn kleedje komt van bij Le chapeau.Veel succes met de zoektocht! Ik zou het zó weer opnieuw willen doen!
Mijn jurk komt van JPC Collection in Antwerpen. Ik kan deze winkel echt aanraden. En als je in het rood wilt trouwen al helemaal!De winkel staat er voor bekend om specialere jurken te hebben dan de doorsnee bruidswinkel. én ik heb er toen ik mijn jurk kocht (in november) een stuk of 6 verschillende rode zien hangen. Zeker eens een kijkje gaan nemen zou ik zeggen!