Terug naar overzicht
Ik ben al twee keer naar een trouwfeest in 't berkenhof geweest en dat was telkens heel goed. Enige nadeel is dat ze soms met verschillende zalen moeten werken. Die lopen dan wel in elkaar over, maar mensen die in de tweede zaal zitten, kunnen zich dan misschien wat buitengesloten voelen. Maar voor de rest is 't een heel goeie zaal: lekker eten, goeie bediening... Geniet er maar van!
jaaaaaaaaa ons trouwfeest was daar. Een echte aanrader echt!! Ik kan geen enkel negatief punt opsommen. Lekker eten, enorm goede en vriendelijke bediening, zeer correct... echt super... zou het onmiddellijk opnieuw daar doen. ook heel lekker eten... mmm wij kozen voor de grillade en een heel lekker dessertbuffet!!
Ik heb daar zelf ook al een trouwfeest meegemaakt. Het eten was niet echt lekker.Maar misschien hangt het er ook vanaf wat je besteld als menu.Ook het feit dat alles in twee zalen doorgaat is niet echt aangenaam.Naar het schijnt is het ook duur.Een voordeel is dan weer het mooie interieur en tuin.
ja kijk ieder zijn eigen mening he wij vonden het eten echt super lekker... het feit dat de 2 zalen in elkaar lopen, hadden we helemaal geen problemen mee. De gasten ook niet echt. Het is ofwel zoiets ofwel een grote zaal ma ik vind da minder gezellig en meer iets van een refter hebben. Zoals gezegd: ieder zijn mening he