Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben ook discobar corona gevraagd op ons feest. Wij trouwen op 12/08 (nog 4 daagjes!!) dus ik zal het pas daarna kunnen zeggen.Ze hebben wel een professionele aanpak want de dj is een hele avond bij ons geweest om de muziekkeuze te bespreken (hij is 3 uur gebleven!) Wij dansen ook salsa en voor hem was het geen enkel probleem om zich aan te passen aan onze muziekstijl. Ze blijven ook tot het eind van het feest (de meesten draaien 5uur en vragen daarna geld bij per uur.) Bij hen is het 300 euro voor heel de avond!!!Wanneer trouw je en waar? Groetjes, Fébe.
Alvast succes 12/08 en geniet optimaal van deze dag. Wij trouwen 3/12/2005 in Tervuren.Laat maar weten wat je ervaringen zijn met discobar Corona en zeker hoe jullie dag vrijdag verlopen is.
Hey,heeft iemand een website of meer gegevens van deze mensen?Lieve
www.discobar-corona.be
Mijn zus heeft deze discobar Corona ook gehad voor haar feest. De muziek was fantastisch en volledig zoals was afgesproken. Vriendelijke aanpak trouwens.
Mirella,heb je ondertussen al meer info ivm deze DJ? Ik heb contact met hen opgenomen en zie het wel zitten, maar heb hen natuurlijk nog nooit aan het werk gehoord. Groetjes,Lieve
Ttsss een heel gezeik om je hier aan te melden om wat info en voor wat? Voor de kust de kloten. Zielige bende.