Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

programma "de openingsdans"

17-2-2009 12:47:34
hallo,

graag had ik een aflevering van "de openingsdans" op vitaya graag nog eens herbekeken. Heeft er iemand de aflevering soms op dvd staan?
Of iemand een idee hoe ik aan die aflevering kan komen.

Groetjes
avereecke@hotmail.com

annelies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 756

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik17-2-2009 14:15:07

http://www.vitaya.be/programma/de-openingsdans

Vanaf nu kan je immers een aantal van je geliefde Vitaya-programma’s herbekijken wanneer je maar wenst. En dit via Video-cast, het digitale Video op verzoek systeem van Vitaya, terug te vinden bij Telenet en Belgacom.

Groetjes

Karen

Meld misbruik17-2-2009 22:18:04

Zijn deze programma's al geweest?
Of kan je ze nu nog zien op vitaya? Wanneer?

Gr

danitsja

Meld misbruik18-2-2009 7:04:11

ja ik heb die ook allemaal gemist jammer genoeg en vodeo cast, moet je al telenet of belgacom tv hebben :s

annelies

Meld misbruik18-2-2009 14:06:13

Maar had het graag op dvd gehad, en van daar kan je het niet opnemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...