Nu Online
Momenteel zijn er 432 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vroeg trouwen, laat receptie, wat tussendoor?

17-2-2009 13:23:06
Hey mede-bruidjes.

Normaal was mijn perfecte dag gepland als volgt:

10u stadhuis
13u kerk
17u eerste receptie
18u eten
21u tweede receptie gevolgd door dansfeest.

Alles viel dus een beetje op zijn plooi maar wegens omstandigheden is de planning momenteel zo:

10u stadhuis
11u kerk
17u eerste receptie
18u eten
21u tweede receptie gevolgd door dansfeest.

Dus ik zit met een gigantisch gat van meer dan 4uur!

Ik weet echter niet hoe ik dat moet opvullen... Ik en mijn vriend gaan dan 2uur foto's trekken, maar wat moet ik doen met de familie? De vrienden en kennissen gaan overhuis, mijn familie ook, maar mijn vriend zijn familie moet van ver komen en er zit ook een rolstoelpatient tussen, dus die kunnen niet eender waar naartoe aangezien ze geen wagen hebben. Helaas heeft mijn moeder het niet zo op mijn schoonmoeder begrepen en ik wil ze dan ook niet 4uur aan een stuk samenzetten...

Wie heeft er een ideetje? Zit een beetje met de handen in het haar nu...

Groetjes,
Saskia
18-07-09

Saskia

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 419

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik17-2-2009 16:13:11

Hela,

wij hebben ook een gat van een paar uur. Wij gaan met de familie op picknick. Ondertussen laten wij ook foto's nemen. Mijn schoonmoeder past ook ni zo bij de rest, maar we zijn wel met een redelijk aantal mensen dus dat zal wel los lopen hoop ik. Hopelijk vinden jullie een oplossing.

Groetjes, Kim

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-2-2009 18:08:40

Gaan bowlen? Huifkartochtje? Begeleide wandeling?

Tja, je moeder en schoonmoeder moeten zich maar gedragen. Zal vast wel lukken op je trouwdag. Als het echt moet kunnen mensen altijd meer dan anders.

danitsja

Meld misbruik18-2-2009 7:03:15

ik heb een schat van een schoonmoeder en zelfs mijn moeder wil niet met haar aan tafel zitten. in mijn ogen ligt het probleem bij mijn moeder en niet bij mijn schoonmoeder. die is altijd vriendelijk en lief. mn moeder heeft haar maar 1keer gezien ik denk dat ze jaloers is, want mijn schoonmoeder is een schone vrouw met een mooie lijn en vriendlijke uitstraling terwijl mijn moeder er ouder uit ziet(ook al is ze jonger dan haar) een zwaardere lijn heeft en een zeer laag zelfbeeld (en een lastig karakter:p)
ik wil het zo regelen dat ik smiddags kan trouwen en smorgens foto's trekken :d zo zit ik niet met dit probleem... maar er zal tegen die tijd een verhuis zijn dusja...

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 17:35:42

Wij hebben een gat van -+2u30(bijlange zo lang niet natuurlijk) voor onze familie leden, maar zij zullen in de feestzaal zijn, dessertje eten na 't middagmaal en koffietje drinken, met de kids bezig zijn(7bruidkinderen), er is wel een tuin aan de zaal en voor de kids eenspringkasteel(bij goed weer). Wij gaan ondertussen foto's laten nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...