Terug naar overzicht
heb er dit weekend men bruidsjurk besteld en men aanstaande zijn kostuum.Ik weet dat ze zelf het drukwerk verzorgen, hebben een eigen drukkerij, verder zijn ze super vriendelijk en staan ze u graag te woord.met vriendelijke groeten
Hey Tom,Wij zijn ter plekke eens gaan kijken voor een enveloppedoos en gastenboek en evt wat inspiratie. Wij hebben er uiteindelijk enkel een gastenboek gekocht, maar dat ging allemaal erg vlot. We mochten vrij rondwandelen en -kijken. Niets van opdringerige verkoopsters ofzo gezien. Gewoon normale bediening. Niets speciaals, maar gewoon in orde. Wij hebben wel op 't net gekeken op voorhand, maar zo niets besteld (ik ga toch liever zelf eerst kijken)Groetjes,Amaryllis
Hey TomIk heb mijn kleed ook besteld bij het bruidsparadijs en mijn ventje zijn kostuum. Ik ben tot nu toe heel tevreden over de service. Niets van opdringerige verkoopsters. Wij hebben er trouwens ook een receptieboek en enveloppendoos gekocht vandaag nog. Tijdens het kiezen van trouwkleed en kostuum was geen moeite teveel. Onze uitnodigingen hebben wij er ook besteld. Binnenkort krijgen we een eerste proefdruk. Ik zou zeggen als je er een goed gevoel bij hebt, doe dan wat jij denkt dat het beste is. Ik vind het trouwens heel makkelijk dat ze ook al die accesoires in huis hebben.Veel succesGroetjes Caroline30/05/2009
Hallo,Ik ben daar ook al eenmaal geweest voor het passen van enkele jurken en ze waren daar zeker heel vriendelijk en ik zou zeggen als je, je goed voeld in die winkel bestellen maar !!!Gwen (14/05/2010)
hoi,ik heb mijn er trouwkleed en mijn ventje heeft zijn kostuum daar besteld, we zijn uiterst tevreden over de service,we zijn ook van plan onze kaartjes daar te bestellen, moeten ze enkel nog gaan kiezen.veel succes nog groetjes linda