Terug naar overzicht
Kan je niet eens bij je ceremoniemeester horen?. Als je deze hebt natuurlijk. Onze ceremoniewagens bood ons 3 zwarte mercedessen (voor ons en de ouders) aan voor 90 euro per wagen !!! erg weinig dus Hij kon deze wagens via zijn collega's krijgen dus mss eens horen? hoop dat ik je misschien iets verder heb kunnen helpen Succes !!
Hoi ClaudiaWij hebben zelfs geen ceremoniemeester.Dus dat is ook geen optie. Heb hier overal al gezocht in de buurt van Sint-Truiden en Hasselt maar geen geluk tot nu toe.Het is maar max 10 kilometer in totaal en daar wil ik geen 500 euro aan geven.
neem gewoon een auto van iemand uit je vrienden of kennissenkringhet is zijn geld echt niet waard!
www.dockx.be kan je auto's huren voor een laag budget
Hey,Wij betalen 350 euro bij rent a classic.Ik weet niet of dit in je budget past?http://www.rent-a-classic.be/ Wij gaan voor het kevertje :-)Veel succes met de zoektocht!Evelien
Toen wij voor de wet trouwden, hadden wij gewoon aan een vriend gevraagd, die een zilvergrijze volkswagen Bora had, of hij onze chauffeur wou zijn met zijn auto. Hij was vereerd tot en met en heeft zijn auto heel mooi gewassen en er bloemen (rozen) en een mooi stoffen, dik inpaklint op de hoedenplank gelegd (gedrapeerd); en nog wat lintjes aan de handvaten en de antenne. Heeft ons uiteindelijk niets gekost (en zelfs al zou je de bloemen en het lint zelf kopen; op de markt verkopen ze 20 rozen voor 5 euro of zo...) en we hadden een mooi opgeblonken auto met chauffeur, waar we zeker niet mee in affronten gevallen zijn!Misschien dat je ook iemand kent met een gewone, propere auto. Met wat lint, een bloemetje en desnoods een soort kepie voor de chauffeur als je het wat ludiek wil houden; kom je ook al een heel eind weg!!!
Dag Nathalie,Wanneer trouw je en vanwaar vertrek je. Ik woon in Gingelom en misschien kan ik je wel helpen. Wij hebben een Audi Allroad A6 en mijn papa heeft een BMW 5 reeks. Allebei hele mooie wagens en als ik je kan helpen wil ik dat wel doen. Als je wil kan je me mailen: katrien.rutten@dommel.be
Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze heel recent een Citroen Traction Avant gekocht. Een hele mooie wagen van 1955. Ze rijden voor een vaste prijs de ganse ceremonie. De wagen is bordeau met zwarte kappen. Heel mooi op je foto's.
al geprobeerd bij hobbyclubs? Ik ben vorige zomer getrouwd en ik heb toen PT cruisers gehuurd. Niet duur en wel leuke auto's (gewoon eens googlen en je vindt de club wel)