Terug naar overzicht
Dag Nele,In de ava vind je allerlei leuke dingen om snoepjes te verpakken maar ook beertjes en potloden. Blaasbellers zijn ook altijd leuk maar kunnen vlekken maken op je jurk.Davine
Je moet eens een beetje verder kijken op dit forum. Dit onderwerp is de laatste weken al veel aan bod geweest. Mss kan je daar ideetjes opdoen.
ik had snoepbrochetten laten maken en die dan verpkat in vliesdoek en er een kaartje aangehangen... mooi en lekker :-)
ik heb iets heel erg leuks gevonden in een suikerbonenwinkel bij ons in de buurt. Zij doen ook trouwspulletjes, en vervangen dan de suikerbonen door snoepjes. Wij hebben heel schattige potloodjes met diertjes er op en de punt zit in een driehoekig zakje met snoepjes en daaraan hangt een lintje met onze namen en datum! Ik heb er ineens een paar meer besteld, omdat ik er zeker van ben dat mijn zus en vriendinnen dit ook wel leuk gaan vinden!Groetjes,Ann
hallo,wij geven een zakje snoepjes aan de kindjes met een foto van ik en mijn vriend erop. Prijs 1,50€ per zakje.Nog 14 dagen te gaan.