Terug naar overzicht
Hoi Stephanie. Dit wordt tegenwoordig wel veel gedaan. Dat is zo een soort babbelbox.Als je daar op internet op zoekt, dan kom je wel verschillende tegen die dat aanbieden, maar je kan natuurlijk zelf een camera op statief zetten en het opnemen wat op hetzelfde principe neerkomt. Alleen kost het je minder. ;o) Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
Oh, wordt dit nog gedaan? En ik die dacht dat ik iets origineels had bedacht *lol*
Heheh ... Bijna ! ;o) Volgende keer beter.(www.motionpictures.be )
heyla, ik wou een praatpaal zetten lijkt me leuk, maar dit als extra boven mijn gastenboek?;..
ik heb overlaatst op een trouwbeurs (in Hasselt) een soort van busje gezien waar je kon gaan inzien en dan iets inspreken. Maar ik heb geen idee meer hoe dat dat noemt. Leek me wel leuk, wel ni zo goedkoop.Valerie04/07/09
hallo dat busje kan je vinden opwww.guestcam.be ik meen dat het 200 euro kost
Guestcam = 300€... hebben wij ook voor ons feest! :) Maar je moet opletten voor extra kosten van vervoer dacht ik...
Bedankt voor jullie reacties, ik heb al wat opzoekingswerk gedaan en WOW die prijzen! Ik denk dat we ofwel een videocamera aan de uitgang/vestiaire zullen plaatsen op een statief; ofwel een persoon met camera daar stellen...
Ik denk hoe later op de avond, hoe onverstaanbaarder én hilarischer de beelden... Haha!Groetjes,Véroniquewww.robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Hoi Stephanie,Leuk idee, dat video-gastenboek... :-)Als je echt origineel uit de hoek wil komen, dan kan je eens gaan kijken bij www.depraatpaal.be Groetjes, Joost Denolf