Terug naar overzicht
hallo,wij hebben een bus gehuurd bij www.limouguido.be (Lichtervelde) aan een zeer degelijke prijs: €625.Je kan hem zien op zijn site, het is een witte stadsbus. De ganse suite kan allemaal samen zitten. De bus werd onlangs nog maar volledig herschilderd. Als je met een kleinere groep bent, dan heeft hij ook een 2- of 3-tal kleinere busjes (Saurer).grtzSofie29.08.2009
hoi danitsja , wij huren de feestbus en dit is rond de 800euro wij zijn met 20 en vonden het ook beetje te duur alles appart van vervoervriendelijke groeten nikita 11/07/09
Hallo, Deze hebben we gevonden op de trouwbeurs in Kortrijk: www.corona-brugge.be Volgens mij valt dit mee van prijs, op de site vind je geen prijslijst, maar wij hebben die gekregen op de beurs, je kunt altijd prijsofferte vragen. Hier een aantal voorbeelden: kever: 225 €, Cadillac 270€, Rolls-Royce: 240€, mercedes: 270€, Jaguar 165€,...Ik vind dit nog goed meevallen en wij gaan ook alleen voor een auto voor ons en niet voor de familie!!Groetjes en veel succes Joke
dat is waar, maar ik weet een limo voor 350 dit valt ook mee vind ik en kunnen er enkele bij van familie maarf niet allemaal :( en ja mijn droomautoke is ne mini:d