Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer gezocht omg oostende-koekelare

18-2-2009 8:54:43
hallo,

zijn er mensen die hier mij kunnen helpen met vervoer?
een minitje, een kever, een audi , lijkt me allemaal leuk. want net zoals velen is dit echt er teveel aan van kost. ik zou misschien wel voor mezelf vervoer kunnen huren maar voor de familie er nog ens bij dit is echt te kostelijk :(

mailen kan naar danitsjake@gmail.com
9juli2010 (vrijdag)

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 367

SOFIE

Meld misbruik18-2-2009 13:09:17

hallo,

wij hebben een bus gehuurd bij www.limouguido.be (Lichtervelde) aan een zeer degelijke prijs: €625.

Je kan hem zien op zijn site, het is een witte stadsbus. De ganse suite kan allemaal samen zitten. De bus werd onlangs nog maar volledig herschilderd.
Als je met een kleinere groep bent, dan heeft hij ook een 2- of 3-tal kleinere busjes (Saurer).

grtz
Sofie
29.08.2009

nikita
11-7-2009
 Meld misbruik18-2-2009 18:55:33

hoi danitsja ,
wij huren de feestbus en dit is rond de 800euro
wij zijn met 20 en vonden het ook beetje te duur alles appart van vervoer

vriendelijke groeten nikita
11/07/09

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik19-2-2009 3:47:23

Hallo,
Deze hebben we gevonden op de trouwbeurs in Kortrijk: www.corona-brugge.be
Volgens mij valt dit mee van prijs, op de site vind je geen prijslijst, maar wij hebben die gekregen op de beurs, je kunt altijd prijsofferte vragen. Hier een aantal voorbeelden: kever: 225 €, Cadillac 270€, Rolls-Royce: 240€, mercedes: 270€, Jaguar 165€,...
Ik vind dit nog goed meevallen en wij gaan ook alleen voor een auto voor ons en niet voor de familie!!
Groetjes en veel succes Joke

danitsja

Meld misbruik19-2-2009 8:38:22

dat is waar, maar ik weet een limo voor 350 dit valt ook mee vind ik en kunnen er enkele bij van familie maarf niet allemaal :( en ja mijn droomautoke is ne mini:d

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...