Terug naar overzicht
Hey Franca, Effe puur uit schrijfopzicht (geen commentaar op inhoud dus)... Ja sorry hoor, dat is nu eenmaal een groot deel van mijn beroep...1. Ik zou een dubbelepunt zetten na "Wisten wij: dit is niet voor even". Dat maakt de zin duidelijker om lezen.2. In het derde paragraafje zou ik precies schrijven: "Dat er op 8 mei één en ander VALT te beleven". Ik weet dat je het woord "beleven" achteraan hebt gezet voor het rijmgegeven, maar op deze manier klinkt het heel gek. Als je de "is" door "valt" vervangt, klinkt het natuurlijker.3. In de laatste zin moet het zijn "genodigdeN". Maar dat kan natuurlijk ook een tikfout zijn...Voor de rest vind ik het super en heel origineel.GroetjesInesreeds 138 getrouwd
Kweetnie hoor maar ik zou het volgende veranderen-Wij weten dit is niet voor even en daarom delen wij u mede (niet in verleden tijd en heden)-We LATEN onze liefde bezegelen, niet GAAN-Vergeet niet te bellen, zodat we onze genodigdeN kunnen tellenJa, dat is mijn bescheiden mening maar he ;-)
Ik sluit me aan bij ines, behalve dan voor het eerste puntje.Ik zou schrijven: Wisten wij, dit is net voor even.Ik vind een komma mooier dan een dubbelpunt. Maar da's echt detail.Ik vind jullie kennismakingsgedichtje wel leuk!
En ik vind persoonlijk dat je handtekening als een 'krabbel' omschrijven de zaken wat minder ernstig maakt. Ik zou daar gewoon handtekening van maken. Uiteindelijk is dat het enige echte plechtige moment van de dag, al de rest is puur genieten en feest!Groetjes,Lien
Ik vind dat die "krabbel" mag.'t is tof!Valerie2mei09
Ik vind het echt goed gevonden. Echt een leuke manier om jullie gasten uit te nodigen. Ik heb geen opmerkingen.Groetjes
hallo iedereendank je wel, voor ieders mening en opmerkingenga morgen naar de drukkergrtjs