Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben ook onze kledij daar gaan halen voor onze bruidskindjes. Wij hebben een tweeling en hun zus. Dus hadden voor de tweeling graag gelijke kleedjes en daar hebben we dit gevonden. Zeer goede service en vriendelijke mevrouw. Wist direct waar we op zoek naar waren. Echt een aanrader. Alleen het is er wel iets duurder dan in de gewone kinderwinkels. Wij hebben per kindje ongeveer een € 400 gegeven, met alles erbij. Kleedje, kousjes, schoenen, truitje en haarversiering. Is natuurlijk wat duurder maar ja voor 1 keertje mag dit wel, vind ik.Misschien is het voor de jongens wel iets goedkoper dat weet ik niet.Alvast veel succes met de zoektocht.Groeten,Annelies.
De collectie van red&blu- charlie is ook knap vaar de kids. Onze bruidsmeisjes hebben een kleedje van Charlie en mijn jongen 8j heeft een ensemble van Red&blu. ik heb deze in Halle, bij Children's boulevard gekocht. In Antwerpen heb je een winkel van red&Blu, daar hebben ze nog veel keus, ben er vorige zaterdag geweest.De winkel waar jij over spreekt ken ik wel niet,sorry.GroetjesValerie2mei09