Terug naar overzicht
vind uw laatste voorstel t leukst... jongetje en meisje samen en t kleintje voorop...;))Nele
ik vind ook uw laatste voorstel het leukst, bij ons is het een jongetje en meisje voorop (meisje met bloemenblaadjes, en een boeketje krijgt ze ook voor tussendoor), dan heb ik mijn 2 zoontjes en zei lopen erachter met een blokkenkar en daarop het ringkussen.
Hallo,Wij hebben ook 3 bruidskindjes. Een tweeling, 2 meisjes van 8 jaar en hun zus van 11 jaar. De meisjes dragen een bloemetje (klein boeketje) en de oudste draagt onze ringen op een kussentje. Bij jullie kan het jongetje toch ook de ringen dragen en zij een boeketje en de kleinste bloemblaadjes strooien, dit is toch niet raar, ik denk dat hij dit misschien nog wel leuk zou vinden op deze leeftijd. Aan jullie de keuze. Veel succes met de voorbereidingen.Groeten, Annelies.
ik heb 1 klein meisje :d die laat ik een kussentje dragen met de ringen ze zal dan net geen 2jaar zijn (kzal ze goed vasthangen de ringen hahaha) een kussentje van mickey mouse echt prachtig!http://paperelegance.com/images/disney/kjk4691p.jpg onmogelijk te verkrijgen in belgie maar mn schoonma zal het naaien :d:d :d ben ik gelukkig haha