Terug naar overzicht
Hallo,Vorig jaar ben ik op vakantie gegaan naar Thailand en daar hadden ze mooie ringen uit Jade, echt supermooi. Misschien eens nagaan of je deze hier ook kan krijgen. SuccesDebbie
Eentje in kristal, moet ook te vinden zijn in Belgie.Succes met je zoektocht.
Hout, steen (kristal, jade,...) of glas, kan dat niet breken?Ik heb een houten ring gehad en die is gebroken, nu was dat wel een goedkoop ding van nog geen 10 euro.Succes met je zoektocht, lijkt me niet makkelijk maar moet haalbaar zijn.
Dag Griet,En 24 karaat goud, is dat geen oplossing voor je? Hier in België mag dat officieel niet verkocht worden (denk ik).Maar in Turkije (mss ook jodenbuurt antwerpen ofzo) verkopen ze het wel, dus bestaat zeker hoor.Marieke
voor titanium zou ook bijna niemand allergisch zijn... misschien eens een goedkope titaniumring kopen en uitproberen?het zou alleszins een oplossing zijn voor mensen die voor goud en zilver ook allergisch zijn, hebben ze ons gezegd.Ik heb een titanium trouwring en ben er zeer tevreden over. Ik ben wel alleen maar allergisch aan nikkel en goedkope brol, niet voor zuiver zilver en goud.GroetjesHeidi13/09/2008
zoek eens op google: glazen ringen
Er bestaan inderdaad ringen in glas, hout, 24k goud, kunststof, etc. ik denk dat je die makkelijk moet kunnen vinden via Google.Mijn bazin heeft haar trouwring laten tattoueren wegens allergisch aan de meeste metalen, is ook mooi.
Ik heb een ring gehad in steen. Maar hij is stuk gegaan door mijn hand te stoten tegen een tafel. Zonde. Een houten heb ik ook (goedkoop dingske van de kerstmarkt) maar dieë begint te splinteren. Das het dan ook weer niet. Ik ben ook allergisch voor nikkel, dan is titanium of roestvrijstaal beide een alternatief. Wit goud enkel als het van goede kwaliteit is. groetjes, Carolina