Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwring zonder metaal

18-2-2009 17:02:17
Hallo, wij gaan trouwen in het najaar en zijn nu op zoek naar ringen. Er is wel een probleem, ik ben allergisch aan alle metalen die ik al ben tegengekomen. Dus we zijn op zoek naar ringen uit hout of steen, glas of nog andere materialen.
Is er iemand die iemand kent die ringen maakt uit deze materialen?

Alvast bedankt
Griet

Griet

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 844

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik18-2-2009 17:17:21

Hallo,

Vorig jaar ben ik op vakantie gegaan naar Thailand en daar hadden ze mooie ringen uit Jade, echt supermooi. Misschien eens nagaan of je deze hier ook kan krijgen.

Succes

Debbie

Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik18-2-2009 17:27:02

Eentje in kristal, moet ook te vinden zijn in Belgie.
Succes met je zoektocht.

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-2-2009 17:36:03

Hout, steen (kristal, jade,...) of glas, kan dat niet breken?
Ik heb een houten ring gehad en die is gebroken, nu was dat wel een goedkoop ding van nog geen 10 euro.

Succes met je zoektocht, lijkt me niet makkelijk maar moet haalbaar zijn.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik18-2-2009 22:18:06

Dag Griet,
En 24 karaat goud, is dat geen oplossing voor je? Hier in België mag dat officieel niet verkocht worden (denk ik).
Maar in Turkije (mss ook jodenbuurt antwerpen ofzo) verkopen ze het wel, dus bestaat zeker hoor.
Marieke

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik19-2-2009 11:17:53

voor titanium zou ook bijna niemand allergisch zijn...
misschien eens een goedkope titaniumring kopen en uitproberen?
het zou alleszins een oplossing zijn voor mensen die voor goud en zilver ook allergisch zijn, hebben ze ons gezegd.

Ik heb een titanium trouwring en ben er zeer tevreden over. Ik ben wel alleen maar allergisch aan nikkel en goedkope brol, niet voor zuiver zilver en goud.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-2-2009 13:08:14

zoek eens op google: glazen ringen

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik19-2-2009 15:18:03

Er bestaan inderdaad ringen in glas, hout, 24k goud, kunststof, etc. ik denk dat je die makkelijk moet kunnen vinden via Google.
Mijn bazin heeft haar trouwring laten tattoueren wegens allergisch aan de meeste metalen, is ook mooi.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik19-2-2009 21:09:24

Ik heb een ring gehad in steen. Maar hij is stuk gegaan door mijn hand te stoten tegen een tafel. Zonde. Een houten heb ik ook (goedkoop dingske van de kerstmarkt) maar dieë begint te splinteren. Das het dan ook weer niet. Ik ben ook allergisch voor nikkel, dan is titanium of roestvrijstaal beide een alternatief. Wit goud enkel als het van goede kwaliteit is.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...