Terug naar overzicht
Hey,Deze feestzaal stond op ons lijstje maar omdat we al het bezoeken van feestzalen beu waren is deze er niet van gekomen. Tot mijn zus verloofd geraakte en zij eens een kijkje wilde gaan nemen. Ben met haar meegegaan en ondanks het grote nadeel dat het geen hotel heeft vond ik het een prachtige zaal en had ik mss ergens spijt dat ik deze zaal niet had bekeken. Van eten enz heb ik wel geen ervaring, enkel weet ik dat het heel mooi is.Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
HOi,Vorig jaar zijn onze beste vrienden daar getrouwd.Alles was tip top in orde. Lekker eten, goede bediening, leuk feestje ... een aanrader, alleen redelijk prijslijk vind ik persoonlijk.Groetjes,Jill
Hey,Wij trouwen net voor jullie. Op 18 juli 2009 en hebben Hof van Reyen als feestzaal :o)Ik denk dat alles super gaat zijn...Groetjes,Laurahttp://laura-bert.bruiloftsite.nl
Mijn beste vriendin is daar getrouwd, en alles was daar op en top! Vooral met een stralende zon gaat het er prachtig zijn!! :-)Geniet er dus maar van!