Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof van Reyen

18-2-2009 21:29:21
Heeft er nog iemand ervaring met het Hof van Reyen in boechout?

alvast bedankt voor julie reacties

Wij trouwen op 1 augustus 09

Inge
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 864

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-2-2009 22:32:22

Hey,

Deze feestzaal stond op ons lijstje maar omdat we al het bezoeken van feestzalen beu waren is deze er niet van gekomen.
Tot mijn zus verloofd geraakte en zij eens een kijkje wilde gaan nemen. Ben met haar meegegaan en ondanks het grote nadeel dat het geen hotel heeft vond ik het een prachtige zaal en had ik mss ergens spijt dat ik deze zaal niet had bekeken.
Van eten enz heb ik wel geen ervaring, enkel weet ik dat het heel mooi is.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Jill
23-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 7:59:24

HOi,

Vorig jaar zijn onze beste vrienden daar getrouwd.
Alles was tip top in orde. Lekker eten, goede bediening, leuk feestje ... een aanrader, alleen redelijk prijslijk vind ik persoonlijk.

Groetjes,
Jill

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik19-2-2009 21:29:06

Hey,

Wij trouwen net voor jullie. Op 18 juli 2009 en hebben Hof van Reyen als feestzaal :o)

Ik denk dat alles super gaat zijn...

Groetjes,

Laura
http://laura-bert.bruiloftsite.nl

Dominique
12-9-2009
 Meld misbruik21-2-2009 12:51:25

Mijn beste vriendin is daar getrouwd, en alles was daar op en top! Vooral met een stralende zon gaat het er prachtig zijn!! :-)
Geniet er dus maar van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...