Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode Loper

4-8-2005 8:10:24
Hey trouwertjes,
Wij trouwen 02/09, en de priester had ons beloofd voor een rode loper te zorgen aan de kerk. Nu is hij gisteren komen zeggen dat ie er geen vindt. Erg dat ik dit vind! Is er misschien iemand die eentje heeft en welke ik kan lenen. Lengte is ongeveer 20m. En ik ben van Heusden-Zolder.

Alvast bedankt.

Shell

Michele
2-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 924

robben
20-5-2006
 Meld misbruik4-8-2005 9:02:29

hebben jullie een ceremoniemeester? Vaak kan hij er wel voor zorgen? Of zoek eens op google...
In ieder geval veel succes in je zoektocht!
Isabelle

Ans

Meld misbruik4-8-2005 12:33:43

wij zijn getrouwd op 28/05/05 en de rode loper van de kerk was stuk (door regen en zo verduurt dat op den duur) Wij zijn gewoon naar carpetland geweest en daar een stuk rood/bordeaux tapijt gaan halen aan de meter.Dit is echt goedkoop (+/- 20€) en we hebben dat bij de pastoor gaan afgeven, hij ging er dan voor zorgen dat hij gelegd werd en we hebben gezegd dat hij dat nadien mocht houden. Misschien is dat ook een oplossing voor jullie
groetjes en geniet ervan

Véronique
12-8-2005
 Meld misbruik4-8-2005 15:15:44

hallo

ik denk dat je op verschillende site's zelfs rode lopers kan huren. Ik dacht bij het bruidsparadijs, dressed by jill en alles behalve de jurk. Je kan anders via google zeker iets vinden.
Véronique

Elke
28-5-2005
 Meld misbruik4-8-2005 20:19:44

Hoi,
wij zijn ook op 28 mei getrouwd en hebben onze rode loper ook bij carpet right gaan kopen.
Heb vergeleken met er eentje te huren en het is gewoonweg goedkoper als je hem daar koopt.
En ' t is misschien maar een klein detail zo'n rode loper maar ik vond het echt een must.
En... het geeft een prachtig resultaat op de foto's... het geeft direct veel meer...

Veel succes

Groetjes
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...