Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!!!

19-2-2009 8:55:27
Mij teller staat vandaag nog op 100 dagen! Nu kan het aftellen echt beginnen en er moet nog heel wat gedaan worden :-)
Zaterdag gaan we onze uitnodigingen afhalen. Wanneer zouden we deze best wegbrengen / versturen?

Nog bruidjes die nog 100 dagen te gaan hebben? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Groetjes
Joke
30 mei 2009

Joke
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 415

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik19-2-2009 9:01:02

Hey Joke,

de teller staat vandaag op 90 dagen, niet veel verschil dus...

Onze uitnodigingen zijn voor volgende week, we gaan ze uitdelen op 20 maart, juist 2 maanden voor ons huwelijk...

We hebben al veel gedaan maar er moet toch nog veel gedaan worden hoor...
Als je alles perfect wil, komt er toch veel bij kijken...

En al stress op komst bij je?

Groetjes,
Tiffany
20 mei 2009

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 9:21:56

Hoi!!

Ook hier nog 100 dagen te gaan!! :-D Echt wel spannend he!! Wij hebben de uitnodigingen zelf gemaakt. Ze zijn nu bijna af. Wij beginnen uit te delen vanaf de moment dat ze klaar zijn. We hebben familie die toch wel uit onze buurt woont, dus daarom beginnen we wat vroeger.
Bij ons is al veel geregeld eigenlijk. We zijn zaterdag de ringen gaan bestellen en we hebben sinds gisteren onze bruidskinderen gekleed. Verder is mijn kleed, het vervoer, de DJ, foto- en videograaf, ceremoniemeester, getuigen, bedankingen, uitnodigingen,... in orde.
Als je zin hebt, mag je altijd eens op onze site kijken. Daar kan je een uitgebreide lijst vinden van onze voorbereidingen ;-)

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

joke
25-4-2009
 Meld misbruik19-2-2009 9:26:05

hi naamgenoot,

bij mij nog 64 dagen te gaan (ongeveer), wij versturen de uitnodigingen eind deze maand, voor jou zou ik het toch ook 2 maand op voorhand doen, want is dat geen verlengd weekend?
ik moet ook nog redelijk veel doen, suitekostuums mannen, bruidskindjes, juwelen, schoenen, lingerie, snoep, muziek verder kiezen,...

groetjes,
joke
25-04-2009

Anne

Meld misbruik19-2-2009 9:43:55

Bij ons vandaag ook nog exact 100 dagen, kan bijna niet wachten totdat 30 mei er is :)
Onze uitnodigingen liggen al in de kast te wachten om uit te delen, dit zal wss half maart zijn en eind maart zullen we dan degene die we niet geven op de post doen. Dus ongeveer een twee maanden voor het huwelijk.
De grote dingen zijn voor ons rond. Enkel moeten we nog voor onze ceremonie de geloften schrijven en bij de andere de teksten ophalen zodat we ons boekje kunnen maken.
Maandag ga ik mijn lingerie kopen, en denk dat we dan zo goed als alles rond hebben.

Groetjes

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 9:49:54

Bij ons ook nog 100dagen. Leuk é! Onze uitnodigingen zijn bijna af. Zouden ze graag in de eerste helft van maart ronddelen/opsturen. Das mss meer dan op tijd, maar zoals iemand hier al gezegd heeft, 't is een verlengd weekend é.
volgende zaken zijn al geregeld bij ons:
kerk
wet
ceremoniemeester
fotograaf
videograaf
feestzaal
vervoer
dj
kledij bruid, bruidegom, heren suite
kledij bruidsmeisjes (jongetjes volgende week)
ringen
trouwkaars
schoenen
misboekje is halfweg
uitnodigingen zijn in de proefdrukfase
muziek kerk
en vanavond ga ik kijken voor lingerie.

Zoveel al gedaan en nog altijd zoveel te doen. Er komt precies geen einde aan

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik19-2-2009 10:32:46

Hallo

Ook bij ons staan er nog juist 100 dagen op de teller! Het zal er nu snel zijn. Bij ons is ook alles zo goed als geregeld, hier en daar nog wat afwerking misschien. Onze uitnodigingen zal ik half maart hebben zodat die dan op de bus kunnen. Enveloppen moet ik wel nog schrijven. Voor de ringen moeten we ook nog een keertje terug omdat er nog enkele modelletjes gingen binnenkomen die ik nog graag gezien had. Bruidegom moet nog schoenen hebben en onze jongens ook. Ik moet ook nog voor lingerie gaan. Dat zal het zowat zijn. Voor de rest is alles in orde. We hebben trouwens heel binnenkort nog een gesprek met onze ceremoniemeester die alles wel in goede banen zal leiden. Spannend hé. Je bent er lang op voorhand mee bezig en ik verschiet er toch van hoeveel tijd er in kruipt om alles te regelen. Best vermoeiend. Alvast veel succes op je grote dag! Hopelijk is het zonnetje van de partij.

Groetjes Caroline
30/05/2009

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 10:58:15

Bij ons is er al wel veel gedaan, maar heb toch al een beetje stress voor de dag zelf, ik hoop echt dat het een perfecte dag word :-)

Bij ons is volgende al in orde:

Zaal -> menu moeten we nog gaan bespreken
Dj
Fotograaf
Videograaf
Ceremoniemeester -> iemand die we kennen, moeten we ook nog eens mee afspreken
Kerk
vervoer -> limousine
gemeentehuis
Getuigen
Babbelbox
Kledij bruidkindjes
Bruidsjurk + lingerie, schoenen en juwelen
Kledij + schoenen bruidegom
Misboekje is afgewerkt
Uitnodigingen zijn klaar -> zaterdag gaan halen
Huwelijksreis -> Kaapverdische eilanden
Openingsdans zijn we aan het inoefenen
Kapper en make-up(+nagels) is ook in orde

Volgende week hebben we een afspraak bij Wim Meeusen voor onze trouwringen

Wat moet er dan nog gebeuren:
Bedankjes gasten
Cadeau ouders + getuigen
huwelijkskaars
beren + ringkussen voor bruidkindjes
Maandag moet ik mijn kleed nog eens gaan passen bij Le Chapeau
menu bespreken
uitnodigingen wegdoen
Verlovingslessen volgen
...
en wss nog veel meer waar ik nu niet aan denk :-)

Zie er echt ongeloofelijk naar uit.
En voor de bruidjes van 30 mei, hopelijk hebben we schoon weer :-)
Natuurlijk wens ik iedereen mooi weer toe op zijn trouwdag!

Groetjes
Joke

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik19-2-2009 14:13:29

Ja, Joke. Dat gevoel heb ik ook. Ik wil zeker niets vergeten en hoop dat de dag perfect verloopt. Ik ben precies met niets anders meer bezig. Soms denk ik dat ik er eens wat minder tijd zou moeten insteken, het wordt best vermoeiend. Moeten jullie lessen volgen? Wat houdt dat in?

Groetjes Caroline

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik19-2-2009 14:46:10

Dag Caroline

Ik ben er ook elke dag mee bezig hoor, zeker nu het nog maar 100 dagen is :-)
Het probleem is dat ik alles zo perfect wil, idd wel vermoeiend.

We zijn zelf een openingsdans aan het ineensteken, dus eerst een minuutje een slow en dan gaat dat over naar stukjes uit andere liedjes bv. de vogeltjesdans, grease, Michael Jackson,... Gaat echt wel leuk en grappig worden :-)

Groetjes
Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...