Terug naar overzicht
hallo!wij trouwen ook op 8-8-09 zowel voor de kerk als voor de wet. Wij zullen trouwen in Limburg - Riemstgroetjeskatleen
wij trouwen een dagje eerder in sint-truiden ook voor wet en kerkgroetjes
Wij trouwen ook op 8 augustus, in Halle (bij Brussel) voor de kerk en de wet...
Wij ook, wet en kerkin Limburg - Hoeselt :)
Hoi, Wij trouwen ook die dag voor de kerk. We wonen in Antwerpen maar trouwen in het dorpje waar ik vandaan kom. Trouw jij niet in de Carolus Borromeuskerk? Wilden wij ook eerst doen, maar het uur dat we wilden was al bezet... Misschien zit jij daar voor iets tussen ;-)Succes nog met de voorbereidingen.Groetjes,Caroline
Ja wij trouwen in de Carolus Borromeus om 12.00u.. ;-)groetjes,Debby8-8-2009
Wij trouwen 7-8-9, een dagje vroeger dus in Brugge, wet & kerkLalalaaaaa!Amaryllis
hey Caroline, in welk dorpje trouw je?wij hebben onze kerkelijke dienst in kappellen. kerkje van hoogboom en zijn net voor debby op het gemeentehuis :-)groetjes,Valérie 08-08-09
Wij ook op 08-08-2009, maar da wist ge al he :-)Ans
@SARAwaar houden jullie feest?
Hoi Valérie,Wij trouwen in Pulle voor de kerk. Een kerkje dat zo ongeveer 10keer in de Carolus Borromeus past ;-)Omdat we nog niet officieel in A'pen wonen (wachten nog steeds op ons appartementje dat nu bijna af is), zal het voor de wet ook in een klein gemeentehuis zijn ipv 'op het schoon verdiep'.Wij trouwen wel op een andere dag voor de wet, kwestie van alles op ons gemakje te kunnen doen.Succes nog hé!!groetjes,Caroline
Wij trouwen ook op 08/08/09: voor de wet om 10u in het gemeentenhuis van Nijlen en om 11u in de heilige familie in Lier.
Bij ons is het ook 8-8-2009!In Evergem bij GentGroetjes
@KATLEEN: de receptie voor familie is bij mijn tante in de zaak: Kleyne Laer in Beverst. Het feest 's avonds is waar ik werk: het Wijnkasteel :)En jullie??? :)
Hoi,Mijn venteke en ik trouwen ook op 8 augustus. We trouwen voor de wet in Mechelen en hebben een super mooi domein afgehuurd in Keerbergen om de viering en het feest zelf te doen.Ik ben suuuuper zenuwachtig!Succes meisjes (en jongens)!
Ook wij trouwen een dagje eerder; mijn zoontje wordt tien op 07-08-2009, vandaar!Tien jaar geleden was zeven augustus dus al een spannende dag, tien jaar later wordt het even spannend!!grtjs, Sabrina
@SARAwij geven ons feest in Hoeve Dewalleffe in Millen. Wijnkasteel in Genoelselderen? Wij wonen daar nog geen 5 minuten vanaf! wel een mooie locatie!
8-8-09 is blijkbaar goed in trek!!! Ook ik trouw op deze datum. in de kerk van Heusden (destelbergen). De wet is de dag voordien in Gent aangezien wij samenwonen in Sint-Amandsberg. Maar ik wou graag de kerk in Heusden omdat ik daar altijd gewoond heb en mijn ouders en grootouders daar nog steeds wonen.