TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
4-7-2009
|
19-2-2009 15:39:51
Wij hebben "ga met me mee" van Bart Vandenbossche.
Valerie 04/07/09
|
|
Deborah
4-4-2009
|
19-2-2009 16:13:18
Hallo,
Wij nemen Rejouissance van Bach
succes
|
|
Laura
11-7-2009
|
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
19-2-2009 21:13:15
Hey Ilse,
Een paar van de nummers die ik het meeste zing als uittrede:
Say a little prayer Time of my life The best is yet to come Vonken en vuur What a difference a day made Bubly Never tear us apart
Veel geluk, Jozefien www.myspace.com/jozefiendefeyter
|
|
funfoto
|
19-2-2009 21:47:04
|
|
danitsja
|
20-2-2009 9:19:02
ik heb daarpas een topic gezet dat ik niet weet wat ik als openingsdans moet nemen en dat ik teveel keus heb voor de kerk :p je kan daar eens kijken en misschien een paar beluisteren. die van de kelly family vind ik zo mooooi maar ja tis niet echt 100% ne goe tekst:p
|
|
LEEN
6-9-2008
|
20-2-2009 21:50:03
wij hadden het liedje 'the mighty jungle ' van uit de flm the lion king wat ook een leuk is is 'ring of fire' van johhny cash
|
|
Bart
13-6-2009
|
24-2-2009 3:40:27
Hey,
Wij hebben happy together van the turtles, je weet wel het melodietje van de twix reclame van enkele maanden geleden. Dit is een stukje tekst: Imagine me and you, I do I think about you day and night, it's only right To think about the girl you love and hold her tight So happy together
If I should call you up, invest a dime And you say you belong to me and ease my mind Imagine how the world could be, so very fine So happy together
I can't see me lovin' nobody but you For all my life When you're with me, baby the skies'll be blue For all my life
Me and you and you and me No matter how they toss the dice, it has to be The only one for me is you, and you for me So happy together
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|