TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
|
19-2-2009 18:26:12
Hallo, Je kan ies kijken op U-tube onder de videokes van 'openingsdans'. daar vind je leuke. Wij zijn trouwens van plans zoiets ook zelf in elkaar te steken. Of je kan openen met een tango, of een andere dans die je goed kan... groetjes wendy
|
|
Ellen
23-5-2013
|
19-2-2009 21:37:57
wat denk je van you're the one that i want van grease?
|
|
Rik
|
19-2-2009 23:43:03
Indien je de stijl van de Dirty Dancing muziek weet te waarderen, misschien een van de andere nummers? http://en.wikipedia.org/wiki/Dirty_Dancing_(soundtrack)
Je kunt alles beluisteren hier: www.allmusic.com , je kunt er ook gelijkaardige muziek vinden, die niet in de film te horen is, indien je een beetje op de site zoekt.
grtz discovideo
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
20-2-2009 14:58:48
als je dit ziet zitten moet je er zeker voor gaan! Ik geef je wel een tip: zorg misschien dat je een reservenummertje hebt in je achterhoofd voor het geval dat je er niet tijdig toe komt om te oefenen en dergelijke. Mijn vriend en ik volgen al een paar reeksen salsa, en waren ook van plan iets speciaals te doen. Maar hoe dichterbij de dag komt, hoe minder we het zien zitten. We hebben zoiets van: we willen wel wat salsa dansen, maar niet als openingsdans. Ik zal waarschijnlijk al stress genoeg hebben zonder mij zorgen te hoeven maken over mijn openingsdans. Maar ik ben dan ook nogal een perfectionist... ik zou het mijzelf nooit vergeven mocht die openingsdans dan niet tot de perfectie uitgevoerd zijn :-)
|
|
Sylvie
|
20-2-2009 19:06:58
Ik ben ook wel een perfectionist en was zeker en vast al van plan om een "plan B" klaar te hebben...
We volgen nu wel al 2 jaar danscursus (basisstijlen) dus we zouden het wel willen proberen. Sowieso zouden we wel een aantal privélessen nemen want zo'n danswonderen zijn we nu ook weer niet. Ik wil in elk geval wel een specialleke proberen maar vond gewoon geen geschikt liedje. You're the one that I want vind ik in elk geval ook mooi maar is wel heel snel. Hoe ik dit met mijn trouwkleed moet doen, valt af te wachten natuurlijk. Time of my life van Dirty Dancing vind ik nog altijd iets speciaals hebben en dat vind je niet snel terug in andere nummers vind ik. Andere ideeën blijven dus nog altijd welkom!
Groetjes
|
|
Aline
|
23-2-2009 15:28:58
Wij hebben gekozen voor "Hungry Eyes" uit Dirty Dancing als openingsdans. We doen al 2,5 jaar aan stijldansen en zitten sinds oktober ook op privéles. Ik ben ook helemaal gek van Time of my life, maar als je goed naar de tekst luistert gaat het erover dat ze die bepaalde zomer de tijd van hun leven hadden. Onze tijd van ons leven begint pas, die van in het liedje is voorbij....
Om in Dirty Dancing te blijven... She's like the wind is ook een super mooi nummer als openingsdans. Daar hebben wij ook nog lang aan getwijfeld om die te nemen.
|
|
Ingeborg
|
5-6-2009 12:33:24
De meeste bruidsparen zoeken via www.time4u.info weddingspecials
|
|
Dorien
10-7-2010
|
17-9-2009 14:32:54
Hey,
Ik wou even vragen of je al weet welke dans het wordt? Wij zitten immers met hetzelfde probleem :-)
Groetjes, Dorien
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|