TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
22-8-2009
|
19-2-2009 20:51:52
Hallo Christ'l,
Ik mag 16 april het mijne gaan kiezen. Daar ik ook voor de 2de keer trouw en mijn budget vergelijkbaar is met het jouwe, ga ik naar Nederland. Kijk maar naar www.anastasi.nl . Het wordt op maat gemaakt, je kan alles zelf kiezen: kleur, topje van dit, onderkant van dat, sleep geen sleep, enz. Tis gewoon goedkoper omdat ze bij haar thuis doet op de zolder, en vooral het zijn geen merknamen die je betaald.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Cindy
|
|
Ellen
23-5-2013
|
|
|
danitsja
|
20-2-2009 7:50:26
http://www.morelle-mariage.com/boutique/ een site waar ze kleedjes verkopen je kan ze ook in hun winkel kopen maar dat is dan duurder. het kleedje die ik gezien had koste in de winkel 900 euro en hier 575 euro dus euhn 690 euro als je het daar koopt das toch een groot verschil heb er zelf een kleedje gezien en de prijs was 310 euro :p ik zou dan hier in winkels of in lille of duinkerque het passen en via internet bestellen en vragen aan een naaister of ze de aanpassing kan doen indien nodig.
|
|
Annelies
17-4-2009
|
20-2-2009 12:38:08
Rijd een beetje verder en ga naar La Sposa Outlet in Deerlijk! Jurken aan meer dan 50% korting. Wel van vorige collecties, maar geen kat die dat ziet :) en met die korting vallen bijna alle jurken daar binnen budget. Of bij Couture Ann in Aalst en FarahLove in Zwijndrecht. Die hebben de collecties van Vera Moda, die is budgetvriendelijk en toch heel mooi!
|
|
Tine
28-8-2009
|
21-2-2009 20:45:32
Hallo, Er is een outlet winkel van bruidskleding van la sposa in BeverenLeie (Waregem), er is ook een outlet winkel in Deinze van Pierre Yves. In beide hebben ze ook schoenen en juwelen!
|
|
Christ'l
7-8-2009
|
22-2-2009 11:54:55
Hallo iedereeen,
Alvast bedankt voor jullie reactie. Ondertussen heb ik vernomen dat bij Couture An budgetvriendelijke kleedjes te vinden zijn. Aangezien dat maar 15km van bij mij is ga ik daar alvast eens proberen en daarna misschien bij Farah Love. Ik hoop deze week vrijdag mijn zoektocht te kunnen starten. Nogmaals bedankt iedereen. Ik heb jullie tips zeker genoteerd. Christ'l
|
|
Ilse
17-10-2009
|
23-2-2009 18:25:07
mijn trouwkleed komt ook van bij Couture Ann en mijn budget was max. 600 euro. Ik had keuze uit wel 6-7 kleedjes binnen dat budget, ze is enorm hulpvaardig en als je je droomjurk van snit hebt gevonden heb je nog talloze keuzes van kleur, soort buste ed. Zeker de moeite waard.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|