Terug naar overzicht
Wij voorzien een corsage voor alle mannen van de suite. Voor de vrouwen niet.
Dag Ann,De mannen zou ik zeker een corsage geven, maar de vrouwen ook? Eigenlijk heb ik daar nog niet aan gedacht, maar 't kan wel mooi zijn! Mmm, misschien wel een ideetje... :-)Wat betreft gaten maken in topjes: tegenwoordig zijn er bloemisten die corsages maken met magneetjes, dus niks speldjes en gaatjes! Verliezen zal je zo'n corsage ook niet, want dat zijn redelijk sterke magneten.Groetjes,Sylvie
Hey Ann,Wij geven geen corsages aan de suite. Wij hebben het gevraagd aan onze ouders en broer/zus + partners of zij dit wilden en zij hadden dit liever niet. Ze vonden het nogal klassiek staan. Groetjes, Gert
Hoi Ann,Wij zullen waarschijnlijk de mannen een corsage laten dragen en de vrouwen een klein boeketje. Met 1 of meerdere bloemen. Heb ik onlangs gezien en vond dit een leuk idee.Succes Davine
Ann,wij geven enkel de mannen in onze suite een corsage.groetjeskathleen03.12.05
Hoi,wij zijn op 28 mei getrouwd.'t was een prachtige dag.Wij hebben geen corsages gebruikt.Het mocht trouwens ook niet bij de mannen ( zij hebben allemaal hetzelfde kostuum gehuurd).De kledingzaak waar ze die gehuurd hebben zei dat het niet mochjt want dat het gaatjes maakt in de kostuums die je blijft zien.Veel succesGroetjes Elke