Terug naar overzicht
zal wel allemaal goe verlopen!!!ik denk dat ik las dat je je haar trg kort ging snijden en stoppen met dieet? of was jij dit niet?zou de grote moeite die je deed niet jammer zijn als je dit allemaal zou doen?allesinds genoet van morgen!
Veel succes morgen! hopelijk niet te veel voorbereidingen nog vandaag!!Geniet ervan!!!Groetjes Joke
alvast een dikke dikke proficiat!!!Maak er een mooie dag van! En ik zou zeggen.. laat u eens goed gaan na uw dieet : )
Geniet ervan!! Hopelijk gaat het weer wat meevallen :-s maar volgens mij kan dat jullie morgen geen barst meer schelen ;-)SUCCES!!Groetjes,Sarah30mei2009
Zoals reeds vermeld in m'n mailtje daarnet Ann,GENIET ERVAN!!EN ... VERSLAGJE hé!!!Beloofd?Marieke
geniet morgen maar van de grote dag. Ik hoor hier van iedereen dat het zeer snel voorbij is dus probeer te genieten van ieder moment. groetjesnog 144 dagengroetjes krisje
Hoi Ann,ik wens je een prachtige dag toe morgen! Voor ons is het dan nog net één maand! Heb net op de radio gehoord dat het morgen een droge dag wordt, dus daar hoef je je al geen zorgen om te maken he! Geniet ervan!Lieve groetjesIlse21/03/09
Geniet ervan!!!groetjes
geniet van je dagje!!
Hoi Ann,Geniet van je dag, en maak er iets héél fijns van!We wachten op een verslagje! :-)groetjes, Sarawww.saraenrodney.bruiloftsite.nl