Terug naar overzicht
Zo tof.Geniet van ieder moment. Ik denk dat ik ook niet zou kunnen stoppen met ernaar te kijken!GroetjesVicky
Hoi Véronique,Mijn kleed hangt bij mijn ouders (want wij wonen al samen), en ik moet eerlijk toegeven dat als ik bij hen kom, dat ik ook stiekem eens naar boven ga om te kijken hoor...Het gaat snel, zeker de laatste week... bij ons nog 2 dagen...Groetjes,Tine
Wij trouwen ook binnen 8 dagen en heb mijn kleed 1.5 week thuis. Het staat op een paspop met een laken over. Elke dag moet ik wel eens gluren en heb het al 2 keer aangedaan. Denk dat ik het dit weekend nog wel eens aandoe. Kan me gewoon niet houden!
Hoi,Ik ben 28 mei 2005 getrouwd.Ik had dat ook met mijn trouwjurk.Maar geniet echt van elk moment dat je je jurk draagt want de mijne hangt nu ook in de slaapkamer maar wel de gedachte dat ik dat prachtige kleed maar één dag heb mogen aandoen en dat het allemaal voorbij is.Geniet , geniet , geniet, want die dag vliegt.Veel succes !!!Groetjes Elke
Hey Véronique,Wij trouwen de dag na jullie. Ik mag dinsdag mijn kleed gaan ophalen. Ben het vorige week zaterdag voor de 2de keer gaan passen en het moest nog iets korter gemaakt worden.t Begint nu echt wel dichtbij te komen hé. Wij zijn nog bezig met de laatste kleine dingen.Groetjes en veel succes!An