Terug naar overzicht
Jaarke,Zoals reeds eerder vermeld wordt rent a priest erkend door de kerk.Het MOET, het bisdom kan het gewoon niet weigeren. Er bestaan genoeg voorbeelden.MariekeMss eerst eens op de website van rent a priest kijken, dan zie je dat dit erop vermeld staat
Sorry hoor, maar Rent a priest wordt niét erkend. 'k Heb het al aan een paar pastoors gevraagd en ze zeggen allemaal dat ze niet erkend zijn. 'k Wou nog eventjes zeggen dat de parochiepriester van waar ik vroeger woonde een aangename priester was, ontzettend grappig en jong van geest! Ik denk dat hij nu in Zottegem ergens pastoor is.
Hoi,Ik dacht eigenlijk dat als je door een andere priester getrouwd wou worden en/of in een andere parochie dan die waar je woonde, dat je hier de toestemming voor nodig hebt van de priester van je eigen parochie.Ik weet niet of dit 100% klopt maar zo hebbe ze het mij toch altijd gezegd.Groetjes en succes met het zoeken.
Hey,Wij hebben onze viering gedaan met een priester van "de goede herder". Wij hebben achteraf erkende papieren gekregen!!!Groetjes,Patricia