Terug naar overzicht
Ik bedoelde dus in Zandhoven he
Ik heb 2 weken geleden ook mijn schoenen gekocht bij Van Loock :-)Vond wel dat ze veel keuze hadden.GroetjesJoke
goeie tip (gekregen van winkel waar ik bruidschoenen heb gekocht) om je schoenen in te lopen (niet doen als het stoffen schoenen zijn):- Pak paar nylonsokjes en maak ze nat. Doe de sokjes aan en doe dan je schoenen aan. Door de natte sokken gaat het leder van je schoenen zich volledig naar je voeten zetten. Doe dit het beste wanneer je aan het strijken bent, omdat dit een nogal belastende taak is voor je benen en voeten. Doordat je hele tijd stil staat op je 2 benen, gan je voeten meer zwellen dan gewoonlijk (wat je ook al es kan hebben op je trouwdag naar 't einde van de avond toe). Doe dit paar keer en je schoenen zouden moeten aanvoelen alsof ze gemaakt zijn voor je voeten.
Ik heb een gelijkaardige tip als Evi, maar ik doe het met alcohol. Ik heb een fles goedkope vodka, waar ik mijn lederenschoenen mee vochtig maak en inloop. Ik neem vodka omdat dat de goedkoopste alholische drank is met een hoog alchol percentage. Ik prefereer net om wel rond te lopen omdat je dan ook de kreukels die je schoen gaat hebben maakt als je loop.Nu ja, hopelijk heb je er weinig inloop werk aan en zitten ze als gegoten.
graag had ik willen weten waar ik damesschoenen kan vinden vanaf maat 34
Ben gisteren met ons mama naar van Loock geweest voor schoenen. Is voor ons een heel stuk rijden (1u). En toen we aankwamen hadden we nummertje 16 en ze waren aan 66 van 99. We hebben 1.5u gewacht, maar het was de moeite hoor! Veel keuze en ik heb mijn schoenen,oef!!!Groetjes