Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen gekocht

20-2-2009 13:11:07
Vanadaag heb ik samen met mijn mama mijn schoenen gekocht bij van Loock in Herentals. We gingen maar eens kijken maar nu heb ik er dan toch gekocht. Maar ja nu heb ik tijd genoeg om ze in te lopen he.

Kay

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 326

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik20-2-2009 13:11:41

Ik bedoelde dus in Zandhoven he

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik20-2-2009 13:11:42

Ik bedoelde dus in Zandhoven he

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik20-2-2009 13:27:54

Ik heb 2 weken geleden ook mijn schoenen gekocht bij Van Loock :-)
Vond wel dat ze veel keuze hadden.

Groetjes
Joke

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik20-2-2009 13:30:38

goeie tip (gekregen van winkel waar ik bruidschoenen heb gekocht) om je schoenen in te lopen (niet doen als het stoffen schoenen zijn):
- Pak paar nylonsokjes en maak ze nat. Doe de sokjes aan en doe dan je schoenen aan. Door de natte sokken gaat het leder van je schoenen zich volledig naar je voeten zetten. Doe dit het beste wanneer je aan het strijken bent, omdat dit een nogal belastende taak is voor je benen en voeten. Doordat je hele tijd stil staat op je 2 benen, gan je voeten meer zwellen dan gewoonlijk (wat je ook al es kan hebben op je trouwdag naar 't einde van de avond toe). Doe dit paar keer en je schoenen zouden moeten aanvoelen alsof ze gemaakt zijn voor je voeten.

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-2-2009 15:02:28

Ik heb een gelijkaardige tip als Evi, maar ik doe het met alcohol. Ik heb een fles goedkope vodka, waar ik mijn lederenschoenen mee vochtig maak en inloop. Ik neem vodka omdat dat de goedkoopste alholische drank is met een hoog alchol percentage.
Ik prefereer net om wel rond te lopen omdat je dan ook de kreukels die je schoen gaat hebben maakt als je loop.
Nu ja, hopelijk heb je er weinig inloop werk aan en zitten ze als gegoten.

véroniek
12-5-2010
 Meld misbruik26-2-2009 16:28:37

graag had ik willen weten waar ik damesschoenen kan vinden vanaf maat 34

caroline
18-7-2009
 Meld misbruik28-2-2009 20:22:07

Ben gisteren met ons mama naar van Loock geweest voor schoenen. Is voor ons een heel stuk rijden (1u). En toen we aankwamen hadden we nummertje 16 en ze waren aan 66 van 99. We hebben 1.5u gewacht, maar het was de moeite hoor! Veel keuze en ik heb mijn schoenen,oef!!!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...