Terug naar overzicht
hallo Ann Katrien,Wij trouwen op 15/08/09 en de feest is in het fabriekspand. Mijn broer is er getrouwd op 3 oktober 2008 en het w<as er heel leuk.mvgSophie
In de abdij Van Maele kan je ook trouwfeesten geven met traiteur als ik me niet vergis...alleszinds een prachtlocatie! Wij trouwen in 't kasteel van Moerkerke maar da's niet met een traiteur. Wel ook prachtige plaats. De bovenzaal en de inkom zijn helemaal vernieuwd en zalig mooi! En de prachtige tuin is natuurlijk zalig (als we maar mooi weer krijgen!) Godshuis vond ik ook eerst super, maar ik ben er op een huwelijk geweest en de akoestiek vond ik er niet te doen (maar naar 't schijnt hebben ze er wel al iets aan gedaan?) en de tuin vond ik daar ook beetje triest, maar da's maar een detail misschien, de zalen zelf en de hapjes waren er perfect!In 't oud Sint-Jan kan je ook en in Torhout is er ook nog Graevenhof ofzo, maar daar lag die mevrouw ons niet helemaal, maar da's natuurlijk erg persoonlijk! Hopelijk vind je wat je zoekt?!SuccesAmaryllis07-08-09