Terug naar overzicht
een klein vraagje, ik heb jouw website bekeken, en waar hebben jullie die originele ceremonie gehaald, met die 'nep-priesters'?
heylaeerst en vooral een heel dikke proficiat. jullie waren echt prachtig.ik zou ook zeer graag een trouwkleed hebben met een zwarte rok en witte top. Waar heb je juist u trouwkleed gehaald? en van welk merk is dat?nogmaals dikke proficiatkim
Hallo, dit was een plechtigheid geregeld door het "centrum morele dienstverlening". Eigenlijk iets dat uitgaat van de vrijzinnigen. Wij zijn van Diksmuide, het dichtsbijzijnde centrum was in Ieper voor ons. Een moreel consulente maakt dan in samenspraak met het bruidspaar een plechtigheid op (met uitwisseling van de ringen en al). Dit is volledig gratis!!Mijn kleedje heb ik laten maken door een naaister in Torhout. Ik had dit ontwerp in mijn hoofd en dan moest het natuurlijk zo zijn. Als je je kleedje laat maken komt het ook veel goedkoper uit, voorwaarde is natuurlijk dat je een goede naaister hebt! Groetjes
Hey Sofie, jullie zagen er prachtig uit! gefeliciteerd!@Kim, zeker site van Linea Raffaelli eens checken. Daar staan enkele jurken in dezelde trant op. Ook zwart wit. Ik weet dat je de jurken vaak ook in andere kleuren kan krijgen, dus misschien ook wel zwart-wit... Ik ben Linea kleedjes gaan passen bij Linx in Leuven en was super tevreden van de service! een echte aanrader
een mooi kleed! alles mooi proficiat hoor!
sofie wil je mij eens de naaister haar gegevens doorgeven? ik ben van eernegem dus het is niet ver.ik ben ook verzot van een kleedje van linea maar het is te kostelijk voor mijdanitsjake@gmail.comalvast bedankt
Hoi!Een dikke proficiat met jullie huwelijk!!! Jullie zagen er stralend uit...Maar één ding kan ik je verzekeren: dit is NIET je laatste keer op dit forum... Het is VERSLAVEND!!! ;-)Geniet nu nog maar lekker op jullie roze wolk!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl