Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel de ringen "vastmaken"

20-2-2009 14:55:55
Hoi,
Wij gaan op 20/06/09 trouwen en hebben elk twee kindjes, nu zouden wij graag de 4 kindjes betrekken bij de trouw zelf (enkel in het stadhuis) heeft er iemand leuke iedeetjes? ik dacht om al twee kindjes elke een ring te laten dragen, maar dan heb ik nog twee kindjes die ik een 'opdrachtje' wil geven maar ik weet niet zo goed wat.alle ideetjes zijn welkom!

Els
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 973

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik20-2-2009 15:02:08

ik weet niet of jullie enkel voor het stadhuis trouwen, of ook voor de kerk, maar als je enkel voor de wet trouwt, kan je misschien wel wat meer ruimte maken voor wat ceremonie daar. Ik weet ook niet hoe oud de kindjes zijn, maar misschien kunnen ze een heel klein tekstje voorlezen, of bloemblaadjes laten ronddwarrelen op de grond, of belletjes blazen (wel zorgen dat je dan bellenblazers neemt met van dat product dat geen vlekken maakt), ... het zijn maar ideetjes he!

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik20-2-2009 21:52:30

Hey,

Wij trouwen ook op 20 juni :-)
Met 4 kindjes is het natuurlijk nie gemakkelijk, wij hebben ons dochter als bruidsmeisje en zij heeft hetzelfde boeket als mama maar dan in het klein en daar worden de ringen in verwerkt.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik22-2-2009 12:48:24

Wij geven zowiezo elk kindje een beertje (we hebben er ook 4 :-). 1 kindje zou ik graag bloemblaadjes laten strooien en de andere 2 mogen gewoon schattig zijn met hun beertje :-)

Valerie
04/07/09

Els
1-1-2010
 Meld misbruik23-2-2009 8:03:38

bedankt voor jullie reacties(en er zit er zelf eentje bij die ook op 20/06 trouwt, leuke gedachte)

Ik denk dat ik voor de beertjes ga, twee kindjes met beertjes waar de ringen aan hangen - me to you beertjes - en twee waar we onze belofte naar elkaar toe (dat op een papiertje staat en opgerold is) in verwerken.....
Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...