Terug naar overzicht
hallo,ik heb echte pareljuwelen cadeau gekregen van mijn schoonvader, maar die kan je gerust ook nog na de bruiloft aan hoor.
Hoihoi,ik ga ook voor zilveren juwelen, maar eerder omdat parel-juwelen niet zo bij mijn jurk passen, vind ik. Ik vind het ook wel moeilijk om iets moois en toch betaalbaars te vinden, eigenlijk. Alle ideetjes zijn welkom!
Wij gaan voor diamantjes, het kost natuurlijk wel veel geld maar het is ook het enige wat je daarna overhoud van je huwelijk. Het feest (wat ook duur kost) is op 1 dag gedaan en juwelen blijven.
ik be zelf niet zo zot van pareltjes dus ga zowiezo 'gewone' juweeltjes kopen. Mn verloofde heeft me voor ons 3 jaar samen zijn een bracelet gegeven van zwarovski, dus die ga ik zowiezo dragen en er gewoon mooie oorringen bijkopen..
kies wat het beste bij je jurk past, juwelen hoeven niet zoveel geld te kosten. ik heb alles van swarovski, dit kost wel wat, maar zijn daarna toch nog draagbaar
Mijn vriend heeft me geen verlovingsring gegeven, maar een verlovingsketting. Logisch dus dat ik die aandoe...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
ik heb ketting en armband van me venjte gehad in de tijd dat we samen zijn beide swarofskioorringen moet goud zijn kan er anders niet tegen. ik verkies jwelen dat je kan doordragen
Ik ga mijn ketting, armband en oorbellen laten maken. Kijk eens op www.beadbeauties.nl (denk ik). Vind het wel heel mooi en betaalbaar. Heb er al veel goede reacties van gehoord, ook op dit forum...
Ik heb iets gekozen dat ik later nog kan dragenen dat doe ik nu ook.
Hallo,Zit net met hetzelfde dilemma: ik twijfel tussen een ketting in hetzelfde witgoud als de trouwringen of een traditionele ketting. Succes met de zoektocht!
Ik twijfel hier ook nog over. Misschien laat ik een ketting maken bij de juwelier waar we onze trouwringen gaan kopen ofwel een ketting van Nico Taeymans. Ben niet zo verzot van parels en ben er vrij zeker van dat ik die ketting achteraf nooit meer zou dragen.
De oorbellen leen ik van mijn moeder, die waren van mijn grootmoeder. Omdat we het feest volledig zelf betalen heeft mijn mama mij ook een gouden halsketting met 2 diamantjes cadeau gedaan. En mijn verloofde heeft mij net een mooie zilveren armband gegeven, dus die doe ik ook aan. Dus allemaal ofwel geleend ofwel kan ik ze achteraf ook nog gerust dragen :)