Terug naar overzicht
Hoi An, wij zijn verloofd sinds 1 september 08 en trouwen net als jullie op 12.09.09Wij hebben een vroegere vriend van mij gevraagd, hij doet dit als hobby voor vrienden. Ken je niemand die dit een beetje op zich wil nemen? Wij willen hem gewoon om alles in het stadhuis en kerk vlotjes te laten verlopen, voor de rest doen we alles zelf.Maar ik kan je dus geen naam geven, sorry...groetjes en veel succes!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Hallo An,wij zijn verloofd op 13/08/08, en trouwen ook op 12.09.09 Wij hebben hier in onze gemeente wat rondgevraagd, en zijn zo op een ceremoniemeester gekomen. Kan moeilijk zijn nummer geven, want ja, hebben hem zelf nodig! :-)In ieder geval hoor goed rond, je komt er wel op!! Doe dat goed die dag zou'k zo zeggen!! :-) Groetjes
Hallo,wij zijn verloofd op 01/05/08 en trouwen ook op 12/09/09.Ik kan je jammergenoeg niet helpen aan een ceremoniemeester maar hoop toch dat je nog eentje vindt..Desnoods iemand die je kent die de taak op zich wil nemen..LiefsSofie12/09/09