Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

burgerlijke trouw persoonlijk maken

20-2-2009 20:15:37
Aan alle bruidjes die hun burgerlijke trouw persoonlijk willen maken
Na overleg met de ceremoniemeester en het gemeentehuis waar we trouwen mogen we volgende zaak persoonlijk aanpakken
eerst wordt een officieel stuk gehouden (voorlezen van wettelijke artikels,...) is verplicht
dan moeten de "ja"-woorden gezegd ;-)
en dan worden de ringen uitgedeeld (vanaf nu mag alles persoonlijk)
dus dan kan er persoonlijke belofte worden uitgedeeld,liedjes gespeeld,tekstje voorgelezen enzo
we gaan wss bij het uitwisselen van de ringen belofte uit spreken
En naargelang de gemeente wordt er ook een aperitief aangeboden

Groetjes

Sarah
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 371

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-2-2009 2:18:12

Eigenlijk pas vanaf de ringen uitwisselen kan je iets persoonlijk doen. Das wel een beetje jammer vind ik. Het meeste is al voorbij dan. Wat ga je dan nog allemaal doen? Beide een gelofte afleggen tegen elkaar??? Maar je bent dan eigenlijk al getrouwd? Dat komt dan precies weer wat laat? Wat zou je dan nog doen? Wij weten het ook nog niet goed. Ik vind het nogal moeilijk. Van een kerkelijk huwelijk kan je voorbeelden genoeg vinden maar van een uitgebreid wettelijk huwelijk vind ik niks. Als je nog ideetjes moest hebben mag je die altijd naar mij doormailen.

groetjes, Carolina

Carolina.Stappaerts@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...