Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen en schoenen gevonden, joepie!!!

21-2-2009 1:46:27
Vandaag hebben we een uitstapje gemaakt naar bijna den andere kant van het land. Ik had reclame gekregen van Fede di oro. Hier had ik schoon ringen op zien staan. Maar wij zijn van de kempen, het is een eindje. Aangezien wij beide vandaag niet moesten werken zijn we er toch maar op uitgetrokken. Zonder afspraak hebben ze ons toch ook verder geholpen (ze hebben wel liever dat je een afspraak maakt hoor). En uiteindelijk mijn droomring gevonden door een andere aan te passen aan mijn goesting. Dit was allemaal geen probleem. Nu heb ik een ring bijna zelf ontworpen. Wel leuk hoor. De prijs is ook leuk. Ik had eerst een ring gezien van Mémoire maar die was véééél duurder. Nu heb ik dezelfde hoeveelheid goud en stenen erin, enkel model beetje anders. Voor de prijs van 1 dames Mémoire ring heb ik nu 2 ringen (koppel) + hou ik nog een 350 euro over. Goei zaakske gedaan toch!
Nadien zijn we dan maar verder naar de zee gereden. (als we toch in de geburen zijn hé) In Oostende heb ik dan nog schoenen gevonden ook. Ik heb heel moeilijke voeten maar deze zaten direct goed. Het zijn er witte van Rieker geworden voor maar 55 euro. Ze hebben enkel een bruine zool, maar mijn verloofde gaat ook bruine schoenen dragen. Dan moet dat maar bij elkaar passen. Zo kan ik ze later ook nog dragen hé. Voor 's avonds had ik al witte wandelsloefkes gevonden. Voor schoenen heb ik nu geen 100 euro opgedaan. Vind ik ook weer leuk.
Leuk, leuk, leuk.

groetjes, Carolina
1/8/2009

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 354

danitsja

Meld misbruik21-2-2009 11:40:49

leuk!!!
waar in oostende heb je je schoenen gekocht? ik zou witte balerinas willen :p

wij willen ook eens naar fedi di oro gaan

groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-2-2009 11:48:42

Gewoon bij Torfs. Heb je nu overal wel.
Deze zomer vind je heel veel witte schoenen. Bij Etam hebben ze nu zelfs een speciale bruidsreeks.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...