Terug naar overzicht
gewoon in iedere bruidswinkel waar je ook suitekleding kan kopen. suitekleding is dikwijls een top (korset) met rok of broek. men zus heeft een korset met broek en men moeder heeft een top(korset) met rok. meestal hebben die toppen een kleur dus geen wit of ivoor kleur. maar je kan deze laten bestellen. dus geen enkel probleem dus. wij hebben deze gekocht bij maxim's in aarschot( hebben ook winkel in mechelen)
Hoi,Ja, inderdaad, gewone bruidswinkels. Een vriendin van me had een wit korset met een wat groen bloemenmotief op en was heel mooi! Het was gewoon een bovenstuk van een trouwjurk in twee delen. Het onderste deel had ze niet gekocht.Succes bij je zoektocht!Rebecca27/06/09
Wat voor een korset zoek je? Er zijn korset-achtige dingen te verkrijgen in de bruidswinkels, maar alles hangt af van de stijl en het model dat je zoekt hé.
Hallo iedereen,Ik heb al bij een paar bruidswinkels gaan horen, maar deze kan je dan niet appart verkrijgen. Je moet er de rok of broek bijnemen.Ik ben opzoek naar een ivoorkleurig korset, met een v halsje. grzanja
Je kunt hier een kijkje nemen dan:http://www.fee-corsetee.com/corsets.html Ik heb ze 2 jaar geleden gezien op de beurs Trolls et Légendes in Bergen (is tijdens het paasweekend dit jaar, maar ik vind deze keer nergens een lijst van handelaars) en de korsetten zijn prachtig!Misschien het proberen waard?