Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

korset

21-2-2009 12:27:04
Hallo Iedereen,
Ik ben opzoek naar winkels waar je een korste kankopen, dit wordt het bovenstuk van mijn trouwkleed met een paar aanpassingen.

Grz
anja

anja
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1115

lies
18-5-2009
 Meld misbruik21-2-2009 12:52:48

gewoon in iedere bruidswinkel waar je ook suitekleding kan kopen. suitekleding is dikwijls een top (korset) met rok of broek. men zus heeft een korset met broek en men moeder heeft een top(korset) met rok. meestal hebben die toppen een kleur dus geen wit of ivoor kleur. maar je kan deze laten bestellen. dus geen enkel probleem dus.
wij hebben deze gekocht bij maxim's in aarschot( hebben ook winkel in mechelen)

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik23-2-2009 8:16:04

Hoi,

Ja, inderdaad, gewone bruidswinkels. Een vriendin van me had een wit korset met een wat groen bloemenmotief op en was heel mooi! Het was gewoon een bovenstuk van een trouwjurk in twee delen. Het onderste deel had ze niet gekocht.
Succes bij je zoektocht!

Rebecca
27/06/09

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik23-2-2009 14:14:52

Wat voor een korset zoek je? Er zijn korset-achtige dingen te verkrijgen in de bruidswinkels, maar alles hangt af van de stijl en het model dat je zoekt hé.

anja
18-9-2009
 Meld misbruik26-2-2009 7:58:07

Hallo iedereen,
Ik heb al bij een paar bruidswinkels gaan horen, maar deze kan je dan niet appart verkrijgen. Je moet er de rok of broek bijnemen.

Ik ben opzoek naar een ivoorkleurig korset, met een v halsje.

grz
anja

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 11:43:05

Je kunt hier een kijkje nemen dan:

http://www.fee-corsetee.com/corsets.html

Ik heb ze 2 jaar geleden gezien op de beurs Trolls et Légendes in Bergen (is tijdens het paasweekend dit jaar, maar ik vind deze keer nergens een lijst van handelaars) en de korsetten zijn prachtig!
Misschien het proberen waard?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info