Terug naar overzicht
Hey Werner,Zowel voor hem als voor haar : Een Hummer limousine om iedereen samen mét champagne aan boord te vervoeren (geen parkeerproblemen, geen bob nodig,...)Aarzel niet om ons te contacteren, wij maken vrijblijvend een offerte.Met vriendelijke groeten,Tom RendersTheLimo.bewww.thelimo.be 0475/64.30.91
het beste is te kijken naar wat de 'vrijgezellen' graag doen en iets doen wat bij hen past.Zo was het bij mij, en ik heb mij beestig goed geamuseerd.Mijn moto is wel 'het kan ook zonder drank', waarmee ik niet wil zeggen dat er niet gedronken mag worden, maar wel dat dat het doel niet mag zijn...
de meisjes hebben een upperwareparty en de jongens gaan paintballen. dan gaat iedereen apart uiteten en dan hebben we afgesproken in ons stamcafé.dan kan er altijd één iemand van de koppels een pintje drinken.niet dat het een zatte bedoeling moet worden, maar ja 2pintjes is al teveel om nog te rijden he.
Hallo,Dit is een tijdje geleden nog eens aan bod gekomen.In dit berichtje vind je nog wel wat ideetjes:http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1729... Veel succes !
Wij hebben het op verschillende data gehouden, anders weeral een babysit voor de kindjes hé. Eerst paintball, daarna karting, eten en feesten. Bij mijn vrouw was het een lekker dineetje met de vriendinnen en daarna feesten.Bij een vriend van mij zijn we gaan indoor ski-diving in Roosendaal. Zeer leuk maar superduur.GrtzTom
Voor haar: eerst ontspannen in de sauna, er zijn sauna's die speciale verwenpakketten hebben voor de toekomstige. Dan uit eten en feesten!Wat ze met mijn verloofde gaan doen weet ik niet, maar ik weet wat hij niet wil en hij heeft mijn broer gevraagd om te organiseren, dus hij zal zich wel amuseren en geen domme dingen doen.