Terug naar overzicht
Hallo,wij trouwen op 9 november in Huize de Baere te maldegem,dit op aanraden van kennissen.Het zou er zeer goed zijn,het is in elk geval een betere zaak met goede naam.Als je iets meer vernomen hebt van reacties mag je die altijd laten weten.Wij wensen jullie een fijn feest en wie weet horen we jullie nog wel,fijne groeten.Steven en Peter.
Bedankt Peter, als ik andere reacties krijg, laat ik je zeker iets weten! Ik wens je in ieder geval ook een heel leuk feest toe en geniet nog van de voorbereidingen! Groetjes
Heywij trouwen op 23 mei 2009 in Huyze De Baere. Ik heb nog geen enkele negatieve reactie gekregen als we zeggen waar we trouwen. Iedereen zegt altijd, amai dat gaat dik in orde zijn, het eten is daar overheerlijk!!De hapjes die wij voorgeschoteld gekregen hebben toen we bevestigden smolten weg op onze tong.... Huyze De Baere heeft een heel goede reputatie wat eten betreft. De prijs / kwaliteit verhouding is schitterend! Wij hebben in november 2007 vastgelegd voor mei 2009, en 23 mei was toen de laatst beschikbare datum voor mei, dat wil ook veel zeggen vind ik.Mijn achterneef en een vriendin zijn daar al getrouwd en het was hemels. Wij hebben er het volste vertrouwen in. Het is geven en nemen in die zaal, de eigenaars hun leven ligt in die zaal en dat zie je. Je weet ook exact wat je gaat moeten betalen en dat vind ik heel belangrijk!Kan deze zaal alleen maar aanbevelen ;-))GroetjesKarolien.