TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gwen
25-4-2009
|
21-2-2009 19:22:36
Wij trouwen ook 25 april!! Heb toch de indruk dat wij nog heel veel werk voor de boeg hebben! De uitnodigingen maken (morgen gaan we eens flink beginnen knutselen, want we maken ze zelf), de misboekjes maken, bloemen, versiering, proefkapsel- en makeup, eerste pasbeurt (ik hoor maar niets vanuit de winkel van mijn kleedje, is nog altijd niet binnengekomen, ik word wat ongerust!), ... Maar we houden de moed erin, want het zijn wel heel leuke voorbereidingen, we genieten er volop van!
Veel succes en super mooi weer toegewenst op 25 april, hé ;-) ! Gwen
|
|
Marieke
18-4-2009
|
21-2-2009 20:16:33
Wij trouwen op 18 april,
Nog to do - tafelindeling - menu kiezen staat bijna vast, gelukkig - bloemen heb ik ook al een idee - DJ komt di om wat te bespreken - ;...
Spannend hé!!
Marieke
|
|
Els
25-4-2009
|
21-2-2009 23:31:53
Hoi,
Spannend inderdaad...veel succes nog met jullie voorbereidingen!!! En, genieten ervan he....
groetjes els 25/04
|
|
Inge
25-4-2009
|
22-2-2009 17:40:41
Hey Els,
wij trouwen ook op 25april :-) binnen een paar weken mijn eerste echte pasbeurt en mij laten schminken :-) onze huwelijksaankondigingen zijn net af. Enkel het menu definitief kiezen en de bloemen bestellen, meer moet er niet meer gebeuren. Het echte aftellen kan beginnen :-D
|
|
Annelies
17-4-2009
|
23-2-2009 9:44:01
Wij trouwen op 17 april :) De uitnodigingen zijn net de deur uit en we zijn zaterdag de ringen gaan ophalen. Nu moeten we nog enkel de tafelschikking, bloemen, schoenen voor mijn toekomstige, en een bruidswagen regelen. En de ceremonie afwerken! Op 26 maart heb ik nog een pas voor mijn jurk. Als ik eraan denk dat het zo dichtbij komt krijg ik ook de kriebels!
|
|
Sofie
25-4-2009
|
23-2-2009 12:05:59
Hoi!
Wij trouwen ook op 25 april..het komt dichter en dichter.
Nog op ons to do-lijstje: - menu kiezen - tafelschikking - bloemen - misviering en misboekjes - pas kleed - ...
De uitnodigingen zijn in druk en zullen eind van deze week klaar zijn. In de loop van volgende week gaan ze op de post en dan is het wachten op de reacties!
Groetjes, Sofie
|
|
joke
25-4-2009
|
23-2-2009 14:02:47
hi collega's,
wij trouwen ook op 25 april, regio brugge, nog te doen: kleed passen, kostuums, kledij bruidskindjes, uitnodigingen zijn in druk, enveloppes klaar, menukaarten bestellen, nog eens kapsel proberen, juwelen en schoenen,hopelijk droog en zacht weer!!!
joke 25/04/2009
|
|
Barbara
10-4-2009
|
23-2-2009 21:36:04
Hoi Aprilbruidjes... Bij mij nog 46 dagen op de tellen... Ik heb volgende week zaterdag mijn 2de pasbeurt voor mijn kleedje... Onze uitnodigingen zijn al 2 weken verzonden en de bevestigingen komen traagjes binnen... Op to do-lijstje: * Schoenen inlopen * Decoratie * Naamkaartjes maken * Afspraken met bakker voor taart * Bruidsboeket bestellen (reeds gekozen, nu nog bestellen) * Preciese zaalschikking en tafelschikking
Momenteel is het dus nog wachten op de bevestigingen die tot 8 maart kunnen binnenlopen... Nog ongeveer anderhalve week dus en dan kunnen we de planningen maken... Komt nu echt wel snel dichtbij...
Barbara 10-4-2009
|
|
Els
25-4-2009
|
24-2-2009 16:17:15
hoihoi,
Echt tof om zoveel reacties te krijgen, het is toch altijd fijn om vanalles te delen... Tis echt niet meer lang nu, wij trouwen trouwens in opglabbeek.
To Do lijst: - drukwerk misboekjes - menukaarten en naamkaarten - tafelindeling - decoratie en bloemen - gastenboek of iets dergelijks - visum voor huwelijksreis nog aanvragen - zonnebank:)
groetjes els 25/04/2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|