Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

22-2-2009 11:28:35
Hoi medebruidjes,

ik ben op zoek naar een adresje waar de ringen niet te duur zijn. We zien graag titanium of wit goed. Kan iemand ons helpen en in welke prijsklasse zitten de meeste ringen?

Alvast bedankt,
Kim

Kim
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 639

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik22-2-2009 12:37:47

wij gaan ze waarschijnlijk kopen in Kwesto in Gent. 200euro per ring als je zilver neemt, iets duurder als je wit goud neemt; Zij werken met jonge ontwerpers en daardoor is de prijs wat minder.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik22-2-2009 12:42:45

Oppassen met goedkopere ringen: ze zijn bvb. niet zo dik, dus let daar zéker op!
Oppassen met ringen in bvb. staal: die kan je niet laten groter maken, wat voor ons wel een must was.
Van waar ben je?

Valerie
04/07/09

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik22-2-2009 13:35:41

Ik heb nog titanium trouwringen te koop. Ze zijn nog nooit gedragen. mail mij als je interesse hebt.
nathaliedewil@hotmail.com

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik22-2-2009 16:35:34

Beste Kim,

Ik kan je ten zeerste Juwelier Kegels in Sint-Gillis-Waas aanbevelen. Het is een zeer sympathiek koppel die eerlijk advies geven. Ze hebben ringen in alle prijsklassen, voor elk wat wils dus.

Veel plezier bij het uitkiezen!

Nathalie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-2-2009 14:10:09

Wij hebben ringen van Amici. Ze zijn wel van staal en dus niet te vergroten of verkleinen... Dat is misschien een nadeel...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik23-2-2009 15:10:46

Wij hebben net onze witgouden ringen van Amici opgehaald. Was 660€ voor beide ringen, en in de mijne zit een diamantje. Valt dus goed mee van prijs als ik sommige andere op het forum hoor.
De onze hebben we gekocht bij juwelier Martens in Aalst. Ze hebben onze maten genomen en de ringen op die maat besteld, en ze zijn perfect!
De meeste juweliers hebben wel een uitgebreid gamma trouwringen hoor, ook qua prijs. Wij zijn gewoon op goed geluk gegaan en heel tevreden uitgekomen!

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik23-2-2009 15:16:17

Woops, ben mis, onze ringen zijn van Tessina! Ons eerste idee was van Amici... maar toen zagen we die van Tessina en waren we verkocht!

Ze hebben in elk geval aan elkaar gelinkte websites, waar je de collecties kunt bekijken met prijzen erbij, zo heb je een idee van de prijsklasses :)
www.amici.be en http://www.tessina-trouwringen.be/

Nele
7-8-2009
 Meld misbruik23-2-2009 18:53:03

Hoi,

Wij hebben gisteren onze trouwringen gekocht in Diksmuide bij
depuydt. Daar hebben ze nog veel keuze en er is 20% af op alle modellen. Zo kan je ook eens wat duurder gaan. Als je van het merk d'euxx ringen koopt, dan kunnen ze dat in hun eigen atelier helemaal aanpassen naar jouw wensen. Zo gaat er bij mij een diamantje in wat origineel niet zo is. Je moet maar eens kijken op de site. Googlen!

Groetjes,
Nele
07/08/09

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-2-2009 23:40:16

Wij hebben die van ons vrijdag besteld bij Fede di Oro in Izegem. http://www.eigencreaties.be
Die van ons zijn nu niet de goedkoopste maar hier zit redelijk wat diamant in. Ik had eerst een ring gezien van Mémoire. Die koste meer dan 1500 euro voor enkel de dames ring. Nu betalen we voor de twee ringen samen nog geen 1200 euro. Dit voor dezelde hoeveelheid goud en diamant in de damesring. Toch een groot verschil vind ik.
Ze hebben daar ook veel goedkopere ringen hoor. En je kan aanpassingen vragen. Wij hebben nu een bijna volledig zelf samengestelde ring laten maken, een heel nieuwe creatie.
Als je bv vraagt maak hem wat smaller (minder goud) gaat er weer wat van de prijs af enzo.
Voor ons was dit zeker de moeite om naar bijna de andere kant van het land te rijden.

groetjes, Carolina

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik25-2-2009 14:37:27

de onze komen ook van Fede di Oro... heel ruime keuze en je kan er ook zelf zoveel aan veranderen als je wil. Dat betekent ook als je een model mooi vind dat je kan vragen om er bvb. minder stenen in te plaatsen zodat de prijs een beetje gedrukt wordt. Wij betalen 800 euro voor beide ringen en mijn ring heeft 8 brillianten! Plus, die van mijn toekomstige is extra dik gemaakt, omdat hij soms nogal wat zware dingen moet versleuren op zijn werk, zodat hij dus zeker tegen een stootje kan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...