Terug naar overzicht
Hey Evy,Ik weet een hele goeie ceremoniemeester in Brugge (Assebroek). Da's ceremoniemeester Patrick Schoonbaert. Ik heb al veel op huwelijken gezongen en hij was me al eerder opgevallen omdat hij zijn werk zeer goed doet en toch zeer discreet blijft (soms heb je zo van die opzichtige types en daar houd ik zelf niet zo van) Nu wij zelf gaan trouwen hebben wij dus geen seconde getwijfeld om naar hem te stappen en wij zijn er supercontent van! Ga er gerust naartoe met onze complimenten (Bart & Amaryllis) . Hij verhuurt ook ceremoniewagens en andere zaken . Weet niet of hij ook bussen heeft, maar indien niet zal hij jullie zeker aan een goed adres kunnen helpen. Hij is zeer behulpzaam en bezorgt na elke bijeenkomst een aangepast verslag: super proffessioneel dus!Enfin, bij deze zeker voldoende lofzang? HihiHier is zijn mailadres: Ceremonie Patrick <info@ceremoniepatrick.be>Succes en laat eens weten of 't wat geworden is hé?!GRoetjes,Amaryllis07-08-09
Hallo EvyWij hebben gekozen voor ceremoniemeester Danny David in Torhout. Echt aan te raden!groetjes
Ons huwelijk heeft Danny David ook gedaan. Wij waren er zeer tevreden over. Wij hadden ook een kleine oldtimer bus. Zeer vriendelijk en hij komt vooraf alles goed bespreken.
wij hebben ceremonie roger van meulebeke.grtjs, evelien,04/07/09
ceremoniemeester en verhuur van bruid en suitewagens ook bussen .ceremoniemeester luc herent .016/895065 0485/055917.