Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

5-8-2005 8:50:50
Hoi medebruidjes,

Wij hebben 3 bruidskindjes. Ik had in gedachten om hen bij onze fotoreportage erbij te betrekken.
Nu, gisteren belt één van de ouders van de bruidskindjes mij op dat ze het niet zien zitten om hun zoontje tegen de middag naar ons te brengen voor de foto's! Ze zeggen dat dat toch niet nodig is dat we foto's nemen met de bruidskindjes.
Ze willen hun kindje maar brengen op het moment dat de mis begint.
Ik heb zoiets van: ik betaal de kleren en doe alles voor de bruidskinderen, dan is het toch de bedoeling dat ze ook betrokken worden bij de foto's???
Of ben ik daar nu zo verkeerd in?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 547

Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik5-8-2005 9:19:48

Hey Sophie

Bij mij zijn de bruidskindjes betrokken bij de fotoreportage. Achteraf hebben we ook besloten om de hele suite erbij te betrekken. Maar ik vind het echt raar dat het bruidskindje niet mee mag. De moeder zou content moeten zijn, zo is ze eventjes verlost van haar kindje en kan ze zichzelf op haar gemak klaarmaken. In ieder geval, bij ons horen ze erbij.
Veel geluk

groetjes
tascha

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 10:39:24

Aangezien onze bruidskindjes de dochtertjes zijn van mijn getuige, zijn zij erbij vanaf het begin en zullen ze ook deelnemen aan de fotoreportage.

Ans

Meld misbruik5-8-2005 10:55:19

Wij zijn getrouwd op 28/05/05 en bij ons zijn de bruidskindjes mee geweest voor de foto s. We hebben er een deel met en een deel zonder hen erbij. Dit is toch altijd leuk om in je fotoboek te hebben zodat je later kan zien hoe ze gekleed waren enzo.

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik5-8-2005 11:57:18

Hoi,

Wij hadden 2 bruidskindjes van 4 jaar. Wij hebben er bewust voor gekozen om ze niet op fotoreportage te nemen zodat ze in de namiddag nog een dutje konden doen. Iedereen was die dag toch al vroeg bezig. Onze fotograaf heeft dit uitstekend opgevangen door aan het gemeentehuis, kerk en in de tuin van mijn ouders van hen foto's te nemen. Super voor de boek!!!
Groetjes,
Ann

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik5-8-2005 12:18:56

Hey,

wij trouwen op 3.12.05 en mijn eerste reactie na het lezen van jou mail was: tuurlijk horen ze erbij op de fotoreportage!

Na het lezen van de reactie van Ann begin ik echter ook te twijfelen of ik ze in de namiddag wel ga meenenem op fotoreportage. Wij voorzien nl. ook een kort moment om foto's te trekken tussen het gemeentehuis en de kerk. En eigenlijk is het wel waar ... voor zo'n kindjes kan het best vermoeiend zijn! Dus Ann ... bedankt voor de tip!

groetjes
kathleen

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik5-8-2005 13:14:27

Als de ouders het bruidskindje niet kunnen brengen, kan je misschien vragen of er niemand om mag komen. Zo moeten de ouders het kind niet brengen en hebben jullie foto's met de kinderen erbij.

ilse
17-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 19:06:08

wij hebben 4 bruidskindjes. Zij zullen er al bij zijn vanaf 's morgens in het gemeentehuis. Daarna gaan ze mee op fotoreportage met de familie en iets gaan eten. Na de middag nemen wij met ons tweetjes de bruidsfoto's zodat de kindjes kunnen slapen en daarna komen ze naar de mis.

Groetjes,

Ilse

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-8-2005 10:52:43

Wij kiezen er ook voor om ze niet mee te nemen, om verschillende redenen. Wij hebben kindjes van 4 en 2 jaar, het zal zeker vermoeiend voor ze worden. Bovendien zijn er toch al gelegenheden genoeg waarbij ze op de foto kunnen: vooraf thuis, aan het gemeentehuis, bij de kerk, bij de auto. En zo wordt de fotoreportage echt een moment voor ons tweetjes.

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik10-8-2005 12:06:27

Hallo Sophie,

Nee, ik begrijp heel goed dat je de kindjes erbij wil. Als de ouders ze niet willen brengen, is er dan niemand die ze kan gaan halen? Dan hebben ze toch geen excuus meer? Nu, als het kleine kindjes zijn kan je er misschien ook best voor zorgen dat er nog iemand buiten jullie aanwezig is om hen op te passen terwijl jullie foto's maken met jullie tweetjes. Want kindjes zijn niet altijd even stil of makkelijk als het op foto's maken aankomt. In ieder geval vind ik het wel een leuk idee ze erbij te betrekken !!

Hopelijk komt het in orde.

Groetjes,
Ingrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...