Terug naar overzicht
Hoi,Ik ben ook onlangs naar een trouw geweest waar ze swingden... Was echt heel mooi en inderdaad niet de klassieke slow, kan je ook eventueel onverwachts combineren! Een goed idee dus denk ik.Succes!Rebecca27/06/09
Wij geraken er ook niet uit. Gaat het over de gewone swing, jive of discoswing??? Je moet nog wel wat teksten checken eerst, het zijn niet echt allemaal openingsdansen maar misschien wel een paar om gewoon op te oefenen.swing:Crazy van Barbara DexKarma Kameleon van Boy Georgec'mon everybody van Eddy CochraneI'm so excited van FlashdanceRadar love van the golden earringNutbush city limits van Ike & Tina TurnerStapel op jou van Jan SmithMexico van Les Humpries SingersVerdammt ich lieb'dich van Matthias ReimCrazy litle thing called love van Michael Buble, origeel kan ik nu niet opkomenFour aces van the scabs (eigenlijk quickstep maar ga wel als trage swing)discoswing: The bad touch van The bloodhoundgangBecause the night van Patti Smith ( je kan deze combineren: slow, disco en chacha)Everytime we touch van Cascada (trage versie) of van Maggie ReillyWe belong to the night van Ellen FoleyIk heb de hele nacht liggen dromen van Wolter Kroes of Garry HaggerCrazy van Gnarlz BarkleyWhen the rain begins to fall van Jermain Jackson & Pia Zadorajive: Little bitty pretty one van Bobby DarinJambalaya van John FogertyFootloose van Kenny LogginsHelmut Lotti heeft een cd uitgebracht: time to swing. (ik ben nu gene lotti fan maar ja)groetjes, Carolina
Ik zou graag de gewone swing willen combineren met slow. Bedankt voor de vele leuke tips !