Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado getuigen, ouders,...

23-2-2009 12:05:08
beste bruidjes,

Ik ben eens aan het nadenken over een kado voor de getuigen en ouders.
Op vistaprint.be had ik een balpen gezien dat je kan personaliseren. Ik had gedacht om daar 'getuige van de bruid + naam getuige' op te schrijven. Zij moeten tenslotte hun handtekening zetten. Vinden jullie dit een goed idee.
En wat hebben jullie voor de ouders en getuigen.

Bedankt en groeten

sophie
31/10/2009

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 538

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik23-2-2009 12:08:36

Hoi,

Ik heb de balpennen op vista besteld als bedankje voor de gasten.

Ik heb ze vorige week toegekregen en ze zijn wel de moeite hoor.

Groetjes
joost-mandy.bruiloftsite.nl

Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik23-2-2009 12:22:31

Hey, ik vind dit een zeer goed idee...
Eentje die ik waarschijnlijk ga volgen :-)

Aan de ouders ga ik een grote kader met een foto van ons geven. Ze dromen er nu al zo lang van ... :-D

Groetjes,
Sharon
28/08/2009

Sophie

Meld misbruik23-2-2009 12:31:05

hey,

dank u voor jullie reactie,
blij te horen dat jullie het een goed idee vinden. Ik ga ze meteen bestellen.

Een kader is geen slecht idee voor de ouders, ...

groetjes

sophie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-2-2009 13:55:13

Onze 2 getuigen zijn gek van tractors, dus we hebben hen op een miniatuurbeurs elke een tractor gekocht.

Onze ouders zullen waarschijnlijk bloemetjes krijgen en nadien nog een vergrote trouwfoto in een kader.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik23-2-2009 15:31:33

ik heb de balpennen ook al eens bekeken, maar is het niet zo dat je ze niet per stuk kon krijgen? ikben niet zeker maar dit zit zo in m'n gedachten

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik23-2-2009 16:24:14

Ik wilde dit weekend ook die pennen bestellen voor mijn getuigen, maar de levertijd was te lang!! 7 dagen, en wij trouwen zaterdag al... ;))
Ga er laten graveren, is maar een dagje werk!

Voor de ouders een fotokader, waarin ik voorlopig een bon voor een afdruk van onze trouwfoto stop...

groetjes,
Nele

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik23-2-2009 21:01:10

Hoi,
Voor onze ouders en grootouders geven wij de avond zelf een zelf ontworpen cadeaubon... Na onze huwelijksreis stellen we dan een fotoalbum samen met de mooiste trouwfoto's die elk van hun dan krijgen... We zullen die fotoalbums dan afgeven op een etentje bij ons thuis... De getuigen krijgen allebei een vivabox. Mijn getuige krijgt een vivabox sauna en spa verwenning en de getuige van mijn vriend een vivabox parfum...
Voor de bruidskindjes geven we ook iets kleins, maar zijn er nog niet uit wat precies...

Barbara
10-4-2009

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik24-2-2009 9:00:48

Wij hebben voor onze getuigen hun lievelingsdrank (resp. wijn en Baileys) gekocht en het etiket opnieuw laten drukken met een fotootje, den datum, Bedankt! en onze namen natuurlijk.

Valerie
04/07/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...